wtorek, 27 czerwca 2023

60-tka Krystyny

Każda okazja jest dobra do zrobienia kartki, a 60 urodziny są super okazją. Tym razem 60 urodziny Krystyny. Na tę okazję stworzyłam kwadratową kartkę z wywiniętym fragmentem spod którego wystają kwiaty. Znana forma i na pewno oryginalna, a ja tym razem właśnie na nią miałam ochotę. Bukiet z różnorodnych kwiatów z foamiranu i papieru.  Kartka jak zawsze w komplecie z pudełkiem. Pudełko z okienkiem.
Wykorzystany papier scrapowy - Blossom Meadov 03 od Craf&You









Lato w pełni, upał przeplata się z burzami. Jedni się cieszą, inni narzekają bo gorąco, bo sucho .......
Lubię ciepełko, choć czasami ciężko coś robić gdy temperatura mocno przekracza 30 stopni. Cieszę się z każdego ciepłego dnia, ponieważ nasze lato jest bardzo krótkie i trzeba zrobić zapasy na długą jesień i zimę.
W weekend odbędą się 22 Dolnośląskie Warsztaty Craftowe we Wrocławiu, nie planowałam się tam zjawić tym razem, ale przekonała mnie Aga , może zjawi sie ktoś jeszcze. Zjeżdżaj się scraperki (i nie tylko scraperki) z całej Polski.
Życzę Wam ulubionej pogody i spokojnych wakacji. Do następnego spotkania
Alina

16 komentarzy:

  1. Śliczna ta kartka na tak piękną rocznicę urodzin. Upały panują, najlepiej mi się więc działa wczesnym rankiem albo wieczorem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka i super rocznica , a to pudełeczko jak kropka nad i. Te kwiaty spod wywiniętej części rewelacyjne , muszę i ja taką kartkę kiedyś zrobić. Mam nadzieję że Solenizantka super zadowolona z takiej kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka urodzinowa. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna, cudna kartka!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kartka, z takim wywijasem dawno nie widziałam. Wygląda trochę jak kwiatowy róg obfitości. Wyszła Ci naprawdę wspaniale i to morze kwiatuszków i kolorów - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka .Bardzo mi się podoba :) I udanego weekendu życzę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka bajeczna, będzie śliczną pamiątką, dużo elementów na niej ale delikatnie i gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna pamiątka, Alinko.
    Pozdrawiam, Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowna :) piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ukwieciłaś kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesoła i optymistyczna kartka, piękna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka wspaniała, kwiaty wręcz z niej wyrastają. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna kartka,niesamowita ta kompozycja kwiatowa, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze okienko.
    Życzę wspaniałych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemna karteczka dla oko :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina