niedziela, 11 czerwca 2023

Wesołej emerytury Tomku!

Kolejna kartka na pożegnane emeryta. Tym razem kartka dla mężczyzny, miłośnika pomykania na motorze i do koperty - prawdziwe wyzwanie. 
Tło wykonałam sama, malując je farbkami akwarelowymi na specjalistom papierze.
Grafika? Ponieważ kartka powstała w marcu ubiegłego roku, a ja nie zapisałam od razu pochodzenia grafiki, nie mogę dziś napisać skąd. Próbowałam znaleźć, ale mi się niestety nie udało. Troszkę dodatków, koperta i digi-stempel wykonany w programie Inkscepe. 
Tak prezentuje się kartka.
Wszyscy narzekają na brak czasu, więc ja już narzekać nie będę. Publikuję prace z ogromnym opóźnieniem, ale czy to ma znaczenie?
Troszkę zajrzałam do Was - tworzycie piękne prace. Chętnie pooglądałam i starałam się, zostawić komentarz. Do końca czerwca mam jeszcze kilka prac Do zrobienia, ale w lipcu jedna kartka na ślub, w sierpniu luzik, czyli scrapowe wakacje.
Dziś życzę miłego tygodnia i łagodnego powrotu do rzeczywistości po długim weekendzie. 
Do następnego spotkania
Alina  

21 komentarzy:

  1. Trudno zrobić kartkę dla faceta,udało się i jest piękna
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze u Ciebie bardzo fajna i ciekawa kartka. Fajnie jest taką dostać , wiem co mówię bo ja już na emeryturze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne tło! Świetna kartka! Nie lubię robić męskich kartek ale warto czasem wyjść poza strefę komfortu (gotowców z męską grafiką używam) :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, pomysłowa kartka. Powód dla powstania kartki cieszy, bo ten człowiek ma ciekawe zainteresowania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę.super pewnie obdarowany był tą kartką zachwycony. Miłego dnia😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka. U Ciebie zawsze kartki są bardzo piękne.
    Życzę Ci również cudownego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna karteczka....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kartka jest rewelacyjna! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetna kartka - tak wesoła, kolorowa, że tylko takiej emerytury można każdemu życzyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, rewelacyjna kartka! Tło robi wrażenie.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękna kartka! Kolory są zachwycające. Emerytura w takich barwach musi być wspaniała. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miła odmiana. Tak zabawnie, z humorem!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka, bardzo pomysłowa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka fajna karteczka.... :) taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka bardzo efektowna a i radosna zarazem, ciekawa grafika, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, wesoła kartka. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna tematyczna kartka . Tło świetnia Tobie wyszło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna męska kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka super się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina