poniedziałek, 5 czerwca 2023

Składak na 60 urodziny Lidki

Na 60 urodziny Lidki zrobiłam prosty skaładaczek
Papier scrapowy to Magnolia 1 od Paperpassion. Zaczęłam wyciągać papiery ze starych kolekcji i to właśnie jeden z nich. Teraz nie ma problemu z dostępem do ciekawych papierów, ale na początku mojej scrapowej zabawy tak nie było. Większość z nas kolekcjonowała je, a teraz okazuje się że nowe wzory są o wiele ciekawsze. Najwyższa więc pora pociachać stare i zrobić miejsce na nowe. Delikatny magnoliowy wzór jest urzekający i odleżał już swoje.
Digi stempel od Agi B. Aga stworzyła te stemple na 40 urodziny, pozwoliłam sobie 40 zamienić na 60, mam nadzieję, że Aga mi wybaczy.
Duży kwiat z famiranu, małe z papieru i tradycyjnie troszkę wykrojnikowych dodatków. Kartka w komplecie z pudełkiem.  
Kuszą mnie kwiaty z materiału, ale na razie bronię się przed nowością. Znowu nowy materiał, nowy sprzęt, co zrobić z tym co zalega w szufladzie?






Kartkę posyłam do Renatki na Link Party: maj - czerwiec 


Kartka już dawno u jubilatki, czasu na pisanie tradycyjnie brak i opóźnienia w publikowaniu coraz większe, ale staram sie jak  mogę. Do Was też zaglądam nieregularnie, ale kiedy mam chwilę staram się odwiedzić chociaż jeden, dwa blogi. A jest co oglądać, tworzycie cudeńka i inspirujecie cały czas.
Życzę miłego i spokojnego tygodnia
Alina

18 komentarzy:

  1. Kartka wyszła fantastyczna ,piekny biały bukiecik .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka. Jeżeli ciągnie Cię do nowości, to próbuj!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka, a ręcznie robione kwiaty dodają uroku każdej pracy.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka. Podziwiam kwiaty ja ich nie potrafię robić a czasami by się przydały 😁 dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny . Na pewno jubilatka będzie zachwycona.. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty z materiału byłyby pięknym dodatkiem. Nie szkodzi spróbować.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie składaczki, chociaż sama ich nie robię, bo u mnie tylko proste kartki z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten składaczek, a w ślicznym opakowaniu wygląda jeszcze ciekawiej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykła kartka. Nawet nie jestem wstanie sobie wyobrazić jak ktoś wpadł na takie składanie. Fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, super efektowna forma :)
    Ja tam wolę kwiaty z foamiranu niż z tkaniny, podoba mi się ich gładkość i delikatność ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawą formę ma ta kartka. Śliczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna forma składaczka i śliczny efekt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny składaczek ;) ;) pięknie wszystko ze sobą zgrałaś. Wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kartkę zrobiłaś. Takiej formy chyba jeszcze nie widziałam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalna, ciekawa forma kartki, świetnie się prezentuje, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka, ciekawa forma (takiej chyba jeszcze nie robiłam). Całość pięknie zgrana .....
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Na taką piękną karteczkę muszę jeszcze poczekać.
    Pozdrawiam końcówką wiosny

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina