niedziela, 9 lipca 2023

22 DWC - Wrocław 30.06-02.07.2023

22 Dolnośląskie Warsztaty Craftowe przeszły do historii. Kolejne wspaniałe spotkanie zaangażowanych i twórczych ludzi. Podziwiam dziewczyny - organizatorki od kilku lat. Uwielbiam atmosferę tego miejsca, choć zazwyczaj jest tłoczno i gorąco.

Tym razem wzięłam udział tylko w jednym warsztacie prowadzonym przez Magdalenę Sawicką. Tworzyłyśmy kwiatki z materiału i dwie kartki. Maga pięknie przygotowała zestaw niezbędnych materiałów, więc w ciągu trzech godzin udało się na stworzyć dwie kartki i poznać technikę tworzenia materiałowych kwiatów. Nagrzewnicę już mam od jakiegoś czasu, kilka końcówek również. Nie pozostaje nic innego jak wziąć sie do pracy.

Zapraszam na krótką fotorelację z wrocławskiego spotkania. 

Różnorodne sklepy, które kusiły swoimi bogatymi ofertami. Kupiłam kilka ciekawostek, ale starałam się  być silna i nie zostawić całego majątku 😉

Wystawa prac, które przygotowane zostały na konkurs. Prace różnorodne i bardzo ciekawe.

W czasie zlotu prowadzone były różne pokazy. Tu pokaz Agaterii

A to już materiały przygotowane przez Magdalenę Sawicką - Kwiatomania na kwiatowo-kartkowy warsztat. Piękna torba, śliczne kwiatuchy i wiele drobiazgów.



Zastanawiała się nad tym zdjęciem. mam nadzieję, że Magda mi wybaczy, ale bardzo mi się podoba to robocze ujęcie. Pracowałyśmy pilnie mimo późnej pory. Na warsztatach była ze mną Danusia z bloga Moja scrapowisko. Niestety Danusia zupełnie wycofała się z życia blogowego.






Podczas warsztatów stworzyłyśmy takie dwie śliczne kartki, według pomysłu i projektu Magdy.


Na zlocie spotkałam również Agnieszkę z bloga Agacraft. Agnieszka obdarowała mnie takimi ślicznymi stempelkami, pokolorowanymi własnymi rękami. Kto zagląda na bloga Agi ten wie jakie cudeńka tworzy.


Podczas zlotu odbywała się wymianka ATC. Niestety, późno zdecydowałam się pojechać do Wrocławia i nie miałam czasu na ich zrobienie, więc nie brałam udziału w wymiance. Jednak zostałam obdarowana takimi ślicznymi pracami. Dziękuję bardzo!

Kwiat Dolnośląski zapowiedziała na ostatni weekend sierpnia Twórczy koniec lata. Pomyślę, może znowu się tam wybiorę. 

Mam nadzieje, że dotrwaliście do końca postu. Starałam sie nie rozpisywać, ale mimo wszystko jest tego sporo. Zapraszam na coroczne spotkanie do Wrocławia, jest fajnie, choć często bywa bardzo gorąco.
Dziś już zegnam sie z Wami i życzę spokojnego tygodnia.
Alina

19 komentarzy:

  1. Wspaniałe warsztaty, jak fajnie że takie imprezy są organizowane :D Piękne karteczki powstały :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne przeżycie, cudowne spotkanie , kwiaty materiałowe są cudowne, kartki oczywiście też, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fotorelacja. Choć byłam tylko w sobotę 1 lipca, ale nie zapisywałam się na żaden warsztat, bo ten wyjazd wypadł mi bardzo niespodziewanie. Ale fakt oprócz tego że było dużo ludzi to było jeszcze gorąco i duszno w środku, więc uciekałam stamtąd na powietrze, trochę specjalnie co by nie wydać za dużo, bo jak siebie znam to na pewno bym się nie oparła zakupom, zwłaszcza w Agaterii. Szkoda że nie udało nam się spotkać w realu. Ale fakt atmosfera tam jest niesamowita !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa, gdy można się spotkać i czegoś nowego się nauczyć nauczyć też innych, obejrzeć innych pracę i przede wszystkim podzielić się swoimi umiejętnościami.
    Piękne prace.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe warsztaty z cudownymi efektami końcowymi. Cieszę się, że mogłaś w tak ciekawy sposób spędzić weekend. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie warsztaty są naprawdę super.
    Pozdrawiam, Alinko - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super spedziliacie czas. Widać jakie buzię zadowolone. Super warsztaty... Świetne prace. Gratuluję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szykując się powoli do dziewiarskiego Drutozlotu w Toruniu, z ciekawością przeczytałam i obejrzałam Twoją relację ze spotkania miłośniczek papieroplastyki. Jest radość, zaangażowanie w twórczą pracę, wymiana, sympatia - i o to właśnie w tym wszystkim chodzi! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe wydarzenie dla wszystkich craftomaniaczek. Świetny, twórczy czas. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spotkanie! Piękne prace powstały na warsztatach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super fotki :) oglądałam i się uśmiechałam :) to musiała być fantastyczna przygoda! Przepiękne kartki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam na takiej imprezie, a wygląda bardzo zachęcająco :).

    Oj, chyba musiałabym mieć z góry określoną kwotę jaką mogę wydać, bo chyba nie byłabym tak twarda jak Ty :).

    Super warsztaty i prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
  13. To dobrze, że wróciłaś pełna zapału do tworzenia nowych wzorów i kartek.
    Miałaś piękny czas.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę :) Chciałabym kiedyś być na takich warsztatach !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna relacja. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu a widać że było fajnie i twórczo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Było, minęło, chce jeszcze !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe wydarzenie! Zazdroszczę, bo dawno nie byłam na podobnych warstwach, a szkoda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało być wspaniale na spotkaniu, w każdym razie powstały cudne prace (ta kartka ze skrzypcami jest po prostu rewelacyjna).
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zloty, warsztaty . Spotykanie ludzi , których znamy z życia wirtualnego bezcenne

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina