poniedziałek, 31 lipca 2023

Ślub Denis i Marcina

Lipiec zleciał nie wiadomo kiedy. Planowałam napisać kilka postów, między innymi z wycieczki do bajecznego Kromlau i Bad Muskau oraz pięknego Drezna. Niestety, miałam wiele innych zajęć, które pożarły w całości mój czas. W ostatnim dniu miesiąca wrzucam post kartkowy, ponieważ mam roczne opóźnienie w publikowaniu prac.   
Tym razem kartka na ślub Denis i Marcina. Papier scrapowy to Folver Romanse 05 Craft & you. Digi-stempel od Pretty digi - A.Borysewicz. Kwaty z foamiranu i z papieru akwarelowego, tekturka - niestety nie wiem od kogo i trochę dodatków. kartka w komplecie z pudełkiem







We wtorek wyruszam na zasłużony urlop, mam nadzieję, że pogoda mnie nie zawiedzie.
Życzę miłego i słonecznego tygodnia.
Pozdrawiam serdecznie, Alina.

16 komentarzy:

  1. Piekna, dopracowana w każdym calu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka będzie cieszyć oczy młodych i każdego kto ją zobaczy..😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowa kartka, Alinko.
    Udanego urlopu - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczywania Alinko, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak Wy to dziewczyny robicie, że te kartki wyglądają bajecznie, elegancko i bogato? Super kartka.
    Życzę udanego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka :) radosna i kwiecista :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka, ciekawy pomysł z kartką z kalendarza, pozdrawiam i udanego urlopu Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną kartkę wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała ślubna kartka. Drezno to moje wyjazdowe marzenie... ze względu na porcelanę oczywiście:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolorystyka, prześliczne kwiaty.
    Mam nadzieję, że urlop był udany.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina