sobota, 3 listopada 2018

Ślub w barwach wiosny

Żeby troszkę ożywić te jesienne klimaty zaprezentuję Wam ślubny box w barwach soczystej, wiosennej zieleni.
Do stworzenia boxa użyłam papieru "Moja najmilsza" - 03 z Galerii Papieru oraz biały i zielony Canson. Wewnątrz umieściłam altankę z Crafty Moly. Kwiaty, to biały foamiran. Całość opakowana w torebkę-nosidełko 











Jesień rozpieszcza nas nadal. Wprawdzie na drzewach pozostało już nielwie liści i dzień coraz krótszy, ale na pogodę nie można narzekać. Po kilku mokrych i chłodnych dniach znowu zrobiło się ciepło i słonecznie. 
Pozdrawiam zatem ciepło i słonecznie i życzę miłego przedłużonego weekendu
                                                                                                                                Alina  🙂


13 komentarzy:

  1. Przepiękny :) Cudna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne,nie robiłam jeszcze tego opakowania do boxa muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko bardzo fajny pomysł z torebką - nosidełkiem! Pięknie wykończona! Sam box zachwyca, bardzo ładny odcień zieleni, taki radosny i optymistyczny :)) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota Alinko. bardzo mi się podoba. sama jeszcze nigdy nie robiłam boxa i chyba czas się wziąć do roboty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, piękny ten boxik i równie piękne oraz praktyczne nosidełko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, starannie wykonana i ciekawa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pudełeczko. Cudnie ozdobione ścianki i urocza altanka na środku. Bardzo mi się podoba kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina