piątek, 16 listopada 2018

Album pudełkowy z Kasią G.

Ostatni weekend października spędziłam w bardzo miłym towarzystwie. Znowu wybrałam się do Wrocławia na spotkanie organizowane przez Basię w cudownym miejscu, nazwanym przez nią Wrocławskie Warsztaty Rękodzieła. Tym razem prowadzącą była Kasia Grusza, a tematem - album pudełkowy.
Spotkanie z Kasią było bardzo udane! Zobaczcie sami jego efekty 🙂
Do wykonania albumów wykorzystałyśmy duże koperty oraz przepiękny papier scrapowy z kolekcji Mintay - dear diary.



I gotowy album













To mój pierwszy album tego typu, ale na pewno nie ostatni. Ponieważ uwielbiam albumy, już dziś mogę Was zapewnić, że będą następne 🙂
Zdradzę Wam nawet w tajemnicy, że już powstaje kolejny. Będzie to pamiątkowy album na 25 rocznicę ślubu znajomych. Niestety na publikację trzeba będzie poczekać do samego wydarzenia, więc pokażę go dopiero po Nowym Roku.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu
                                                                                  Alina  

12 komentarzy:

  1. Oglądam, podglądam, bo bardzo mi się podobają takie albumy, ale to chyba musiałabym skorzystać z kursu, bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić albumu z torebek, czy kopert

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest super! Bardzo fajna kolorystyka, wykonanie i detale. Widzę, że warsztaty były udane :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że nie tylko ładna ale i przydatna rzecz. Nic się nie wysypie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale superaśny :) ja cały czas przymierzam się do takich niestandardowych albumów, już kupiłam bazę, ale na razie musze skończyć świąteczne prace.
    Przy okazji zapraszam na moje candy :)
    http://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, pomysłowy.Bardzo owocne warsztaty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album. Z wielką przyjemnością oglądałam kolejne zdjęcia. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, tylko pozazdrościć tych warsztatów. Album jest po prostu niesamowity - podziwiam!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ło matko! Jaki cudowny album ...
    Warsztatów zazdroszczę (oczywiście pozytywnie) :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina