niedziela, 4 listopada 2018

50 urodziny Basi w jesiennym klimacie

Nasza blogowa koleżanka Basia właśnie skończyła 50 lat. Jej wielkim marzeniem było otrzymać 50 kartek na 50 urodziny. Postanowiłam sprawić jej odrobinę radości przygotowując dla niej urodzinową kartkę.
Na razie Basia nie pisze ile kartek dostała, ale mam nadzieję, że się udało  🙂
Moja kartka: trochę sizalu, słoneczniki i elementy dekoracyjne wycięte za pomocą wykrojników, kilka koralików. Napis na tagu wykonany w programie Inkscape. Wykorzystany papier scrapowy - Magiczna Kartka: Poranna kawa 002. Ponieważ kartka nie była gruba, zrobiłam do niej kopertę, którą ozdobiłam ażurem wyciętym za pomocą dziurkacza.





Basia własnoręcznie przygotowała taki banerek:

Do kartki dołączyłam troszkę słodkości i parę przydasiów  🙂

Jesień zmienia swoje oblicze z dnia na dzień. Wprawdzie pogoda nadal mało listopadowa, ale przyroda nie daje się oszukać. Liści na drzewach coraz mniej, dni coraz krótsze i poranne mgły sprawiające wszechogarniającą wilgoć. Brrrrrr .....
Nie lubię jesieni i zimna, które zapowiada, a listopad i grudzień to dwa najsmutniejsze miesiące w roku. Dobrze, że ktoś wymyślił takie piękne święta w grudniu 🙂
Na szczęście jesień, mimo swoich wad, potrafi być urokliwa. Zobaczcie sami.
Widok z mojego poddasza zmienia się z dnia na dzień

 W ogródku wyrosły grzybki, szkoda, ze zjadliwe  🙂


Stokrotki mają się dobrze w listopadowym słoneczku,
a pomarańczowa miechunka posłuży do jesiennych i zimowych dekoracji




Pora pomyśleć o świątecznych kartkach, ale na razie wzięłam do ręki druty i dziergam córce różowy kardigan.
Pozdrawiam cieplutko i słonecznie
                                                                    Alina 🙂


29 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, słoneczniki dodały jej urody i ciepłego koloru:-)
    Też jestem ciekawa, czy się Basi udało :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka urocza , sama chciałabym taka dostać :) Uwielbiam słoneczniki , za ich intensywnie żółty kolor . Również wysłałam Basi kartkę Urodzinową , oby zebrała ich 50 jak marzyła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka jest cuuudowana i parę he he przydasi Jeszcze raz bardzo dziękuje a post z kartkami będzie jutro

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka w fajnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną, radosną karteczkę przygotowałaś!
    Ja wprost przeciwnie - kocham jesień i zimę;)
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka i piękne jesienne kadry. Pozdrawiam Alinko serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, jesienne zdjęcia śliczne!! U na też są stokrotki :)). Kartka wspaniała, taka dopracowana :) Też jestem ciekawa czy marzenie Basi spełniło się :). Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka urodzinowa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka i na pewno sprawi solenizantce radość. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekną karteczkę dla Basi zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna :) Basia juz się pochwaliła na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka dla Basi, Alinko.
    Ja też z tych ciepłolubnych.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka! Bardzo efektowna i mieści się do koperty - to sztuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba kartka. Śliczna. Dziękuję za odwiedziny w moich progach i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczną karteczkę zrobiłaś!!! Basia na pewno się ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka śliczna, piękna kompozycja, no i perfekcyjne wykonanie! - ja zupełnie nie potrafię robić takich rzeczy :).
    Natomiast jesień - uwielbiam! Oczywiście najbardziej taką złotą polską, a w tym roku trzeba przyznać że jesienna aura nas wręcz rozpieszcza. U mnie dzisiaj ma być 20 stopni, a drzewa tak pięknie ustrojone w złoto-rudo-czerwone liście :). Dla mnie to bajka! Ale lubię też zamglony późny listopad, ten czas, kiedy cała przyroda układa się do zimowego odpoczynku... a w domu rozpalony kominek i aromatyczna gorąca herbata :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka... podziwiałam ją już u Basi :) obłędna kolorystyka, cudne kolory, uwielbiam takie połączenia :) sama raczkuję w temacie kartek dlatego podziwiam tym bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka wyszła prześlicznie, to wspaniały prezent Alinko.
    Jesień rzeczywiście jeszcze czaruje kolorami ale nie da się ukryć, że zima tuż,tuż. Cóż, byle do Świąt a potem będziemy odliczać do wiosny.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka, a widoki ogrodowe bardzo urokliwe. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka, na pewno jubilatka była uradowana :D
    Tegoroczna jesień jest niesamowita... ciepła, kolorowa, słoneczna i piękna. Naprawdę nas rozpieszcza :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze. Jesteście kochane, ale najbardziej cieszy mnie fakt, że marzenie Basi zostało spełnione 🙂
    Pozdrawiam serdecznie Alina 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karteczka pełna uroku. Jesienne zdjęcia są piękne .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna kartka, taka cieplutka :DDD Piękny masz widok z poddasza :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna karteczka. Basia pewnie bardzo zadowolona z niej była.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna kartka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna i bardzo klimatyczna karteczka. A zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina