wtorek, 14 sierpnia 2018

Niedziela z fotografią - 03 Po deszczu

Trzecia "Niedziela z fotografią" jest pod hasłem: Po deszczu

Może nie będę oryginalna, ale ze względu na brak deszczu nie ma okazji do zrobienia po nim zdjęć. Pogrzebałam więc troszkę w archiwum i znalazłam takie oto zdjęcie zrobione po pierwszej tegorocznej burzy.
"Tęcza"
Uwielbiam patrzeć na tęczę, jest w niej jakaś magia. Wiem doskonale, że jest to zjawisko czysto fizyczne, ale zawsze kojarzy mi się z baśniową fantastyką oraz garnkiem pełnym  monet na jej końcu. Jak fajnie byłoby wędrować po tęczowym moście i obserwować spacerujących dołem ludzi.
                                                                       ..... no i rozmarzyłam się J


TU znajdziecie zaproszenie do zabawy
TU znajduje się galeria zdjęć 

Dzisiaj wreszcie odrobina ochłody i można odpocząć o tych tropikalnych upałów. Może wreszcie przyjdzie deszcz, bo ziemia spragniona, a poziom wody w rzece drastycznie spada.
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia 
                                                                             Alina J

10 komentarzy:

  1. Ja też marzę o deszczu, jestem już zmęczona upałami. Podobno jutro ma być nieco chłodniej :)
    Świetne zdjęcie Alinko, nie jest łatwo ładnie uchwycić tęczę.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, piękne zdjęcie. Tęcza to niezwykłe zjawisko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotka.
    Ja także wybrałam jedną z moich wielu tęcz, które uchwycilam w różnych latach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie :) Wspaniale uchwyciłaś i tęczę i groźne niebo, a szczególnie oświetlenie domów przy samej tęczy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie :DDD. Też lubię patrzeć na tęczę i też mam takie skojarzenia ;). Co jest z tą tęczą, że tak na nas działa?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęcza to tak cudowne zjawisko, że niezmiennie zachwyca swoim widokiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcie, ja też zawsze podziwiam tęczę, bo to piękne zjawisko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zjawisko kiedy krople odbijają się od promieni słońca ..... o wodę się nie martwię zawsze jak pada to zalewa i niszczy wszystko , najbardziej martwie się w czasie upałów o zwierzeta , o ptaki , koty , psy .
    Piekna jest Twoja tęcza , magiczna , to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcie! Oprócz tęczy zachwycam się kolorami tej fotografii - rdzawe dachy domów, różnorodność zabudowy miejskiej, w planie centralnym drzewo( jakie?) o koronie w ślicznej barwie.Super! Co do pogody to nawet cieszę się na te ciepłe dni jakie mamy. Wieczory są już zdecydowanie chłodniejsze i dają wytchnienie.A sierpniowe upały, w porównaniu do lipcowych, nie są takie męczące, można je wytrzymać. Fakt,poziom wód się obniżył,ale bądźmy dobrej myśli,że przyroda da sobie radę. Pozdrawiam Cię, Alinko serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina