piątek, 3 sierpnia 2018

Niedziela z fotografią - 01 Dżoker

Ela z bloga Chwile w codzienności zaprasza do nowej zabawy fotograficznej  - "Niedziela z fotografią".
Propozycja na pierwszą "Niedzielę z fotografią" - temat wolny:

Dżoker - czyli zdjęcie, którym chcę się pochwalić 


W swoich zasobach mam wiele zdjęć, bo lubię fotografować. Czy chciałabym się którymś pochwalić? Raczej nie udało mi się zrobić zdjęcia robiącego na oglądających wielkie  wrażenie. Są to zwykłe zdjęcia różnych sytuacji lub przedmiotów.
Rozpatrzyłam to w innych kategoriach - które mi się podoba. 
Wybór padł na kolaż zdjęć zachodzącego słońca nad Goerlitz. Zdjęcia wykonałam prawie rok temu, podczas jednego ze saperów. Wprost nie mogłam się powstrzymać. Widok był niesamowity. Zobaczcie sami  J


TU znajdziecie informacje dotyczące zabawy

I jeszcze banerek:


Pozdrawiam ciepło i słonecznie oraz zachęcam do udziału w zabawie, do której można dołączyć w każdej chwili. Nie trzeba też brać udziału w jej wszystkich odsłonach.
Życzę miłego weekendu
                                                                                      Alina J

22 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i wspaniały pomysł zabawy! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :-) Zachodzące słońce ,cienie zawsze dodają miejscom tajemniczości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam kiedyś w Gorlitz :) zdjęcia niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia, piękne cienie, bardzo klimatycznie. :) Życzę radosnego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że przepiękne, każde z nich może być obrazem w pięknej ramie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zdjęcie|!
    Jeszcze raz pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, Alinko. Te wieże i stara latarnia na tle zachodzącego słońca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia, cudownie ujęte niebo i te kolorki... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zachody słońca - uwielbiam takie momenty trafnie uchwycone na zdjęciach:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, śliczne niebo. jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix zdjęć! Bardzo ładnie wykonane zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A-lenko :)
    Zapraszam jeszcze raz do mnie - odpowiedziałam Ci w komentarzach na pytanie.

    Z prawdziwą przyjemnością umieściłam Twoje piękne zdjęcia w dzisiejszym podsumowaniu - zachody słońca uwielbiam od dzieciństwa. W czasach szkolnych zbierałam takie pocztówki, a szczególnie zachód słońca nad wodą (niestety gdzieś się zawieruszyły) .

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia. Wspaniale został uchwycony cudowny zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To piękne zdjęcia Alinko, wspaniale uchwyciłaś kolory i światło. Sama dużo fotografuję, może przyłączę się do zabawy.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hermosas fotos.

    Saludos cordiales.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafny wybór :)
    Zdjęcia są naprawdę piękne, a zachód słońca zawsze urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne :) Bardzo lubię wschody i zachody słońca. Do tego drzew i budynków. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina