czwartek, 4 czerwca 2020

Ślub Kasi i Sebastiana

Do wykonania kartki na ślub Kasi i Sebastiana wybrałam papier Magicznej Kartki -
- Wata cukrowa 09. Bardzo lubię ten wzór w maleńkie serduszka.
Kwiaty zrobiłam z białego i czerwonego foamiranu. 
Trochę zielonych listków i kartka gotowa 🙂
Tradycyjnie kartka w komplecie z pudełeczkiem.




Dziękuję za odwiedziny, za każdą pozostawianą pod postem wiadomość. Cieszę się, że mogę spotykać się z Wami w wirtualny świecie. Te spotkania bardzo przybliżają nas do siebie. Tu odległości nie mają znaczenia. W każdej chwili  mogę zajrzeć do Was i dowiedzieć co u Was słychać. I to jest piękne.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu  oraz dużo zdrowia
                                                                                                 Alina  😘

25 komentarzy:

  1. Piękny bukiecik na karteczce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka. Zadbałaś nawet o jej tył by dobrze się prezentował. Super bukiecik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka, pięknie wygląda w pudełeczku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko piękne kwiaty, kartka okazała i ślicznie wykonana :) Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny bukiet, kwiaty są prześliczne i karteczkaz nimi jest urocza.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka Alinko. Skradła wręcz moje serce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Końcowe słowa mnie wzruszyły, dziękuję. :*** Ja również się cieszę, że jesteś częścią mojej drogi, że mogę zobaczyć, co tworzysz i wiedzieć, że jesteś bezpieczna, cieszą się, że jesteś!!!! <3 Kartka jest zachwycająca, jej przód, jak i tył. Piękne przesłanie, śliczne kwiaty i barwy, wspaniała praca. :) <3 Pozdrawiam serdecznie i tulę mooocno. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, kartka jest po prostu cudowna. Nawet tył idealnie dopracowany.No i podziwiam kwiaty - te czerwone to maki jak żywe.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko! Kartka cudna! Te kwiaty są bajkowe :-) Maki w szególności!
    Też się cieszę, że jesteś :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka i przód i tył.:))
    Kwiatki jak prawdziwe, cudo.
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się bardzo cieszę z naszych wirtualnych spotkań :)
    Kartka jest bardzo romantyczna. Absolutnie zakochałam się w tych foamiranowych makach :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super praca! Bukiecik wyszedł fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancka.
    Przypomniało mi się, że powinnam zrobić kartkę i ja...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny komplecik Alinko, pieknie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna karteczka w kwiatach:)
    Maki skradły moje serducho...tak pięknie się prezentują!
    Pozdrawiam serdecznie Alinko:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwony i biały, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna kolorystyka i wykonanie .Piękny komplecik i naturalny pachnący bukiecik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biel i czerwień fajnie razem wyglądają, cudne tworzysz kompozycje kwiatowe - są wyraziste, bardzo cieszą oczy :)
    Zgadzam się, że blogosfera to wspaniały wynalazek, tak jak napisałaś - tu odległość nie ma znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka, śliczna kompozycja kwiatowa świetnie pasująca do serduszkowego wzoru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna :) Śliczna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina