środa, 24 czerwca 2020

Mini album zamiast kartki komunijnej

Sezon komunijny w tym roku długi, więc prace na te okazję pojawiają się nie tylko w maju.
Jako inspirację dla Craft Style przygotowałam mini album na tę własnie uroczystość.
Wykorzystałam piękne papiery z zestawu Ciao Bella i Lemoncraft oraz Papeliowe tekturki: Hostia i Winogron









Bardzo dziękuje Beatce z bloga My kobiety za pozdrowienia i kartkę z Ustki 😘

Co tam u Was słychać? U mnie na szczęście spokojnie. W całym powiecie 20 potwierdzonych przypadków zachorowania, więc niewiele. Myślę, że jednak ostrożność nigdy nie zaszkodzi. Zachowuję w sklepie odległość, nie wchodzę gdy jest za dużo ludzi i zakładam maseczkę. Jednak większość ludzi zachowuje się jakby nic się nie działo i nie było żadnego zagrożenia. Niektórzy wręcz poddają w wątpliwość istnienie jakiegokolwiek zagrożenia  😒 No cóż? Pozostawię ten fakt  bez komentarza.
Życzę Wam dużo zdrowia i do następnego wirtualnego spotkania 🙂

Pozdrawiam serdecznie, Alina 😘


25 komentarzy:

  1. Wspaniały mini album, no wspaniały!!!!! Ja bardzo lubię takie prace i podziwiam na całego. :) Idealnie go wykonałaś. <3 Wiesz, u mnie to wielu ma już gdzieś wirusa, no ale on jest. Ja tam uważam i w zgrupowania nie chodzę, zresztą nie lubię. hihi Pewnie jak pogoda się zmieni na ciepłote i mega słońce, to zachorowań przybędzie, przynajmniej u mnie, bo tak jest zawsze. Podczas takiej pogody, nagle wirus nie istnieje...również pozostawię bez komentarza. ;) Brawo dla nas, że uważamy, nie panikujemy, ale uważamy. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie, pokonajmy wirusa wspólnie. Nie wiem. skąd mi się wzięło, bo chciałam Ci życzyć miłego weekendu, myślałam, że dziś piątek. hehehehe Tulę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album, masz cierpliwość a z drugiej strony to się lubi robić.Niestety, ludzie bagatelizują virusa, gieroje.Generalnie są sklepy gdzie personel wyorasza ludzi bez masek ale są i takie sklepy gdzie to się lekceważy, bo klient, bo pieniądz.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna alternatywa dla kartki! Super jest ten album! U mnie spokojnie, jesteśmy zdrowi, przestrzegamy zasad i staramy się żyć normalnie. Co do głupoty niektórych ludzi to brak słów. Najbardziej denerwują mnie różne, dziwne teorie spiskowe odnośnie wirusa. Szkoda pisać... Buziaki Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy album. Pamiątka na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny album, Alinko, będzie wspaniała pamiątką.
    U nas w mieście pojawił się wirus za sprawą rodziny, która była na Śląsku. Ale i tak mnóstwo osób olewa zasady bezpieczeństwa.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem,przepiękny albumik stworzyłaś. Fajny pomysł zamiast kartki,będzie super pamiątką. Serdecznie pozdrawiam 😊
    Ps. Strasznie irytuje mnie podejście ludzi,większość niestety nie umie się sama zdyscyplinować...Dopiero groźba kar działa,a o tych ucichło i hulaj dusza...będzie jeszcze płacz gdy epidemia wróci 😥

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki albumik to cudowny prezent:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na albumik harmonijkowy zamiast kartki, piękna pamiątka.
    Trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że pomysł na taki mini album bardzo mi się podoba :D
    Twój mini album super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest cudny, ciekawszy prezent na komunię niż kartka, zwłaszcza tak piękny <3. No cóż ludzie faktycznie trochę sobie folgują ostatnio gdy wszytko pootwierali. Z jednej strony jestem przeciwna panice, z drugiej środki ostrożności należy nadal zachowywać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten mini album :-) Świetne połaczenie kartki z albumikiem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, albumik wygląda przeuroczo, ma w sobie i delikatności, i elegancji co nie miara, jestem zachwycony. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na mini albumik! :) fajnie jest dostać widokówkę, niestety umierający zwyczaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udane projekty!:)
    Ja także maseczkę noszę, ręce dezynfekuję, staram się zachować zdrowy rozsądek... mieszkam w Łodzi, mamy naprawdę dużo zachorowań... powiem szczerze unikam wiadomości i serwisów informacyjnych, im więcej ich oglądam tym bardziej zastraszona się czuję... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. maravilhoso trabalho!
    cumprimentos.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalny pomysł. Coś innego w morzu kartek

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna pamiątka. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny mini albumik, takie małe rzeczy cieszą najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny pomysł z tym albumem, jak i na niego wykonanie. I na pewno będzie wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny albumik, piękna pamiątka komunijna. Miło dostać kartkę z pozdrowieniami, choć to niestety coraz rzadsze. Ja staram się zachować rozsądek, mam nadzieję, że ta epidemia szybko minie, szczególnie dzieci bardzo tęsknią za spotkaniami i zabawami z rówieśnikami i za szkołą. Pozdrawiam :)
    0

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko bardzo udany projekt, albumik świetnie wykonany, bardzo fajna pamiątka :) Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrowia życzę, a ludzie jak to ludzie zawsze o wszystkim mają swoje zdanie i niekoniecznie o logiczniej myśleniu. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Alinko piękna komunijna,jedyna w swoim rodzaju. Albumik na pewno będzie ulubioną pamiątką 🙂

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina