sobota, 13 czerwca 2020

Ona i On, Żona i Mąż

Zapraszam Was dzisiaj na spotkanie z kartką na ślub Dagmary i Jakuba oraz piękną papeliową ramką Basia.
Ramka w tym miesiącu jest "Produktem Miesiąca". Jeśli jeszcze nie wiecie co to znaczy zajrzyjcie TU





Oprócz ramki użyłam papeliowe stemple:  Dmuchawiec i Listek


 Część listków odbiłam czarnym tuszem i pokolorowałam zielonymi promarkerami.


Niektóre listki i dmuchawce odbiłam na kalece i zrobiłam embossing na gorąco. Bardzo podoba mi się ten efekt.



Do dekoracji kartki zrobiłam też foamiranowe kwiatki. Papier scrapowy wykorzystany do wykonania kartki to Magiczna Kartka  - Poranna kawa 02. W środku kartki kieszonka na kopertę oraz wydrukowane życzenia. Do kompletu z kartką pudełeczko z okienko.


Życzę młodym wiele szczęścia na wspólnej od dzisiaj drodze życia.

Was już żegnam i zapraszam na blogi Craft Style i Papelii oraz do sklepów, gdzie znajdziecie wiele ciekawych artykułów do wykorzystania w różnych technikach rękodzielniczych.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do mnie. Życzę miłego słonecznego weekendu i dużo zdrowia. Trzymajcie się cieplutko  🙂
                                                                      Alina
  

26 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje karteczki. Udanego weekendu wzajemnie ☀️☀️☀️☀️☀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca, listki na kalce - bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcja wykonania, cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca jest fenomenalna, brawo Ty! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykłej urody są Twoje kartki, pięknie wykonane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Użyłam wielu rzeczy o skomplikowanych nazwach, ale efekt jest wyśmienity.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko przepiękna praca!!! Pełna elegancja!! Jestem nią zachwycona!! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt uzyskałaś z liśćmi z kalki!😍 Bardzo oryginalna kartka😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kartka! Jesteś niesamowita!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, prześliczna kartka. Bardzo podobają mi się kwiaty i kalkowe listki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny projekt:) podziwiam listki - pięknie wykonane, pasują idealnie do całej kompozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka, subtelna, delikatna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna praca!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudo! Jakie piekne te stemplowane listeczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, dużo się "dzieje" w tej kartce, ale bez przesadyzmu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka, romantyczna i w delikatnych kolorach, śliczne kwiaty i liście, bardzo podobają mi się elementy z kalki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka i jakie super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako zaproszenie tez pięknie by się prezentowała

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pięknie to zrobiłaś. Twoja praca jest uroczym upamietnieniem niezwykłego wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. W całości piękna praca. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka . Listki wyszły przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karta! Ja właśnie szukam czegoś wyjątkowego dla pary młodej, bo idziemy na wesele w sierpniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cały opis dla niekartkowych brzmi magicznie i tajemniczo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała karteczka! Szyk i elegancja w jednym.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alinko kartka jest piękna, delikatna i subtelna, bardzo mi się podoba :) Ostatnio również bardzo lubię listki z kalki z embossingiem na gorąco :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina