piątek, 1 kwietnia 2016

Sal - Magiczne fuksje - odsłona 3 w primaaprilisowym klimacie

Czy u Was dzisiejsza pogoda też płatała primaaprilisowe figle?
U mnie rano padał śnieg i to bardzo obficie, poleżał nawet chwilkę na trawnikach i na dachach. Później pięknie się wypogodziło i świeciło słoneczko.
Wiosnę widać już na każdym kroku. Piękna pogoda zachęciła mnie do spaceru i zrobienia kilku zdjęć. Zobaczcie sami J








Po przerwie znowu mogłam wrócić do moich xxx i Magicznych fuksji. Stęskniłam się za nimi bardzo, ale musiałam i bardzo chciałam poświęcić troszkę czasu mojej papierowej pasji, powstało też kilka prac decu, ale na zdjęcia musicie troszkę poczekać, bo doba dla mnie za krótka i nie wyrabiam się  J

Jeśli ktoś miałaby ochotę zobaczyć jak wyglądały postępy w wyszywaniu zapraszam na:
- pierwszą odsłonę TU
- drugą odsłonę TU

Przybył kolejny kwiatek i obraz robi się coraz ciekawszy


Wracam do moich xxxx J

Pozdrawiam primaaprilisowo i życzę na weekend pięknej, słonecznej pogody

                                                                                                                 Alina  J

4 komentarze:

  1. Dobrze ,że już wiosna :):)
    A fuksje pomału idą do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne wiosenne zdjęcia, oby było ich jak najwięcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenny czas sprzyja spacerom, dla tych co mogą sobie na to pozwolić, widoki ekstra. Magiczne fuksje rosną i to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuksje cudowne będą - wiosnę masz piękną - a ja mam mały problem - zgubiłaś mi się gdzięś na FB - jak co [roszę daj znać ze się nie zgubiłaś - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina