niedziela, 27 marca 2016

Pamiątka Chrztu Świętego Zoe

Zoe, piękna, młoda dama właśnie została ochrzczona. Aby upamiętnić tę okoliczność zrobiłam pamiątkową kratkę w pudełku.
Do wykonania kartki wykorzystałam zdjęcie Zoe, To zdjęcie właśnie narzuciło kolorystykę całej pracy.
Papier w delikatny różowy wzorek to "Kwiecień" UHK Gallery. Poza tym malinowy papier czerpany oraz biały brystol.
Świeczka i koszulka wycięta nożyczkami, kwiatki wycięte dziurkaczem. Zielone elementy oraz zdjęcie wycięte wykrojnikami. Okienko w pudełku wycięte na ploterze i podklejone folią.




 W środku kartki zrobiłam kieszonkę na pieniążki.


Na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że świętujecie w miłej, rodzinnej atmosferze. Pogoda za oknami wiosenna, słoneczko świeci i wreszcie czuć wiosnę. 
Życzę bardzo mokrego dyngusa jutro, a ja wracam do mojej rodzinki J

                                                                            Pozdrawiam świątecznie Alina   J

7 komentarzy:

  1. wspaniała pamiątka Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, a te pudełeczka do kartek są extra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zawsze wydaje mi się, że pudełeczko do kartki przestrzennej to taka wisienka na torcie. Odpowiednie wykończenie, a zarazem opakowanie :)

      Usuń
  3. karteczka sliczna i udanego tygodnia, bo nazyczenia swiateczne juz za pozno

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonana pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka , pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina