sobota, 16 kwietnia 2016

Gdy z miłości rodzi się życie

Nie minął jeszcze roczek jak robiłam dla Sandry boxik na ślub, a tu proszę Sandra została mamą i do tego mamą bliźniaków.
Mama Sandry poprosiła mnie o zrobienie pamiątki dla młodych rodziców z okresu ciąży i narodzin dzieci. Ponieważ lubię duże wyzwania zgodziłam się bez chwili wahania i tak oto powstał album. Początkowo miało być kilka zdjęć z opisami. Z czasem tych zdjęć przybywało i trudno było zdecydować, które powinny znaleźć się w albumie.
Gdybym wiedziała, że tak będzie zaproponowałabym większy album, a tak oto album się po prostu roztył   J
Album opakowany został w eleganckie pudełko zakupione w Scrapińcu. Pudełko na specjalne zamówienie dopasowane zostało do jego obfitych rozmiarów J
Większość papierów, które wykorzystałam w tej pracy to Magiczna kartka  i trochę resztek z moich zapasów. Wykorzystałam również trochę gotowych elementów ze sklepu Scrapiniec, Wycinanka i Crafty Molly. Poza tym dużo kleju, troszkę innych dodatków i wstążeczek. Rogi okładek zabezpieczone zostały narożnikami. Duże tagi pod zdjęcia wycięte zostały na ploterze, małe z napisami - wykrojnikami.
Okładka albumu i pudełko oklejone tymi samymi papierami. Niestety troszkę źle rozplanowałam i na album zabrakło mi papieru, co spowodowało, że na okładce jest lekkie przesunięcie  J

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, których jest sporo, ale mam nadzieję, że Was nie zanudzę J
















Autorka wykorzystanej tu grafiki jest Agnieszka Hejda, poniżej również tej autorki grafika dla dziewczynki w korze różowym.






I na tym byłby koniec.
Dziękuję wytrwałym, za dotarcie do końca i obejrzenie wszystkich zdjęć J

                                                                                        Pozdrawiam Was serdecznie Alina

18 komentarzy:

  1. Aniu, album jest wspaniały. Rodzina będzie nim oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały album! Będzie niesamowitą pamiątką.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album i przepiękna pamiątka dla rodziców i dziecka:_
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze, są one natchnieniem i zachętą do dalszego tworzenia i dzielenia się z Wami gotowymi pracami oraz wiedzą, którą posiadam :)
    Pozdrawiam Wszystkich zaglądających Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca i piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności tworzysz Lenko , uwielbiam robić albumy i oglądać je w wykonaniu innych osób :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Album przepiękny! Będzie wspaniałą pamiątką:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny i bardzo starannie wykonany album, będzie cudną pamiątką.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za wasze miłe słowa. Album już jest w rękach rodziców i cieszy ich oczy. Na pewno będzie doskonała pamiątkę, a ja miałam doskonałą zabawę podczas jego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny album , zapewne będzie piakna pamiątką :) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne są takie "swoje" albumy
    widać tu serce, bo to i godziny poświęcone na ich zrobienie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina