czwartek, 21 września 2023

Album na 18-tkę Michała

Uwielbiam tworzyć albumy, choć nie często mam na to okazję. Jest to niestety bardzo czasochłonne i dosyć kosztowne przedsięwzięcie. Zdęcia albumu Michała przeleżały rok czekając na publikację i troszkę ich będzie. Niestety zdjęcia nie pokażą wszystkich mechanizmów, schowków, wodospadów....., ale robiąc ten album niestety nie miałam czasu na zabawę z filmikami. 
Dostałam komplet zdjęć, więc robiąc album przygotowywałam konkretne strony pod konkretne zdjęcia. Taką pracę lubię najbardziej. 
Do jego stworzenia wykorzystałam wiele różnych kolekcji oraz końcówki i ścinki, które akurat mi pasowały:
Papiery w formie digi:
  –  Pretty Digi - Zestaw komunijny,
  –  Ilove digi - papiery z zestawu "Niezapominajki".
Papiery scrapowe:
  –  Paaapelia - a Letter in a Bottle 03, 09, 01,
  –  AltairArt - Back to school 02,03,
  –  Craft Oclock- Vintage man 05,
  –  Craft&you - Blossom Meadow CC-HL-MM08-03
W albumie jest wiele rozkładanych stron, które pomieściły sporą ilość zdjęć. Mam nadzieję, że ilość zdjęć w fotorelacji Was nie zniechęci i wytrwacie do końca. Chciałam zaprezentować każdą ze stron.
Zapraszam do ogadania.















Mam nadzieję, że wytrwaliście. 
Album już dawno wręczony i cieszy oczy oraz przywołuje wspomnienia jubilata. 
Ciepła jesień sprzyja spacerom i wędrówkom. Oby trwała jak najdłużej. Przeraża mnie listopadowa oraz grudniowa słota i chłód. Styczeń i luty też nie należą do moich ulubionych miesięcy.  Dopiero marzec daje nadzieję na ciepło.
Dziś zmykam do codziennych obowiązków. Do następnego wirtualnego spotkania
Alina




23 komentarze:

  1. Alinko, zauroczył mnie ten album, jest po prostu niesamowity. Tyle schowków i zakamarków. Będzie wspaniała pamiątką.
    Co do pogody, to mam tak samo:)
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest prześliczny, wspaniała pamiątka i najważniejsze że Tobie tworzenie tego albumu zrobiło frajdę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały album, tyle pracy i mnóstwo różnych rozwiązań. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz pierwszy oglądam album z wklejonymi zdjęciami. I jest super, poradziłaś sobie ze zdjęciami wyśmienicie, gratuluję !!! Fajne album i fajny pomysł na prezent !!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Albumu pudełkowego jeszcze nie robiłam, świetna sprawa. Wspaniały jest Twój album. Uwielbiam takie schowki, kieszenie, klapki, klapeczki .....
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Słowo, które przychodzi mi na myśl podczas oglądania tych zdjęć to "imponujący!" :) jestem pełna podziwu :) taki album wymaga mnóstwa pracy i czasu :) ale efekt jest "wow"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny album :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album!. Też lubię takie albumy różnymi schowkami. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się koncepcja takiego albumu, wspaniała praca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy ten album. I na pewno wyjątkowa pamiątka z dzieciństwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie się ogląda, to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Album jest rewelacyjny, a wkomponowane w niego pierwsze śpioszki i szpitalna opaska z dzidziusiowej rączki mnie rozczuliły. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny album, włożyłaś tu bardzo dużo pracy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko masz talent. Chętnie oglądałam wszystkie albumy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a beautiful album
    Kindly check out my new post: https://www.melodyjacob.com/2023/10/the-blessing-in-emergency.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite ile pracy musiałaś włożyć aby stworzyć tak piękny album. Jestem pod wielkim wrażeniem i podziwiam Twoje zdolności manualne. Poskładać wszystkie zdjęcia i elementy w tak elegancką całość to nie lada sztuka. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały album - jest bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki album to niezaprzeczalną pamiątka..

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina