czwartek, 31 sierpnia 2023

Twórczy Koniec Lata 2023

 Sierpień dobiega końca, wakacje minęły nie wiadomo kiedy. Planów było dużo, a realizacja jak zawsze.
Weekend spędziłam we Wrocławiu na spotkaniu scrapowym organizowanym przez Kwiat Dolnośląski - 6 Twórczy Koniec Lata. Jak zawsze organizacja dopięta na ostatni guzik. Spotkania warsztatowe, pokazy, konkursy i zakupy. Tematyką przewodnią był film. Dekoracje wspaniałe. Brawo Dolnośląska ekipo!




Wzięłam udział tylko w jednym warsztacie zorganizowanym przez Magdę Sawicką i stworzyłyśmy kartkę w jesiennym klimacie z wykorzystaniem przepięknych papierów - Alchemy of Art - Trick or treat. Kwiaty oczywiście z barwionej tuszami bawełny.







Po spotkaniu warsztatowym odwiedziłam Park Pawłowicki, który obecnie należy do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Kiedyś park i piękny pałac były własnością rodziny Kronów, którzy byli mecenasami sztuki, wydawcami i księgarzami.



Wrocław słynie z krasnali, wiec w Pałacu nie mogło ich zabraknąć. Zamieszał tu Krasnal - Muzykant


Piękna, Glorita

Nie mogło też zabraknąć zakupów. Kupiłam trochę przepięknych papierów u różnych wydawców. Kupiłam równi pistolet do kleju na gorąco wraz z podstawką znanej firmy Sizix. Ciekawa jestem czy wart jest swojej ceny.


Koniec wakacyjnej laby, trzeba zabierać się do pracy. mam nadzieję, ze jeszcze zaświeci słoneczko i koniec lata będzie cieplutki.
Życzę Wam spokojnego weekendu
Do następnego spotkania, Alina 




17 komentarzy:

  1. Miło spędziłaś czas. Mam nadzieję , że zakupy są udane. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka. Tyle się w niej dzieje i tak ładnie to wszystko gra w kompozycji. Kolory zachwycające. Udział w takich warsztatach jest moim marzeniem:)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, kartka wspaniała! Zawsze zazdroszczę wszystkim takich spotkań, ale sama nie przepadam za tłumami, więc omijam takie spotkania. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tam bogato na tych warsztatach, super, bo czasami są tak liche warsztaty, a tu ekstra. Muszę przyznać, że kartka mnie całkowicie oczarowała. Ja kocham jesień, kartka idealnie oddaje magię tej pory roku i te jabłuszka, dla mnie kartka ideał, mega mnie cieszy. :))))))))) Pięknie spędziłaś czas, pozdrawiam Cię serdecznie.
    No mega ta kartka. hehe !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka faktycznie jesienna ale taka wesoła jesień.Park wspaniały, miłe wspomnienia będą.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka przepiękna!
    Zachwycił mnie pałac i Park Pawłowicki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są takie spotkania, a kartka prezentuje się przepięknie.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć takiego twórczego spotkania, jesienna kartka urzekająca a pistolet do kleju wygląda zacnie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że koniec lata była prawdziwie twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale spędziłaś czas! Trochę zazdroszczę;) Też jestem ciekawa jak będzie sprawował się ten pistolet. Mam nadzieję, że za jakiś czas nam powiesz. Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że to była bardzo owocny czas. Pękną kartka powstała i ładną okolicę zwiedziłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie prezentuje się kartka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe są takie inicjatywy. Bardzo podoba mi się kartka, którą przy okazji stworzyłaś. A w dodatku udało Ci się zwiedzić nieco okolicę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie jest móc uczestniczyć w takich warsztatach :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała końcówka lata... twórcza i owocna... Kartka cudowna z obietnicą pięknej jesieni:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale, że miałaś okazję wziąć udział w takim kreatywnym spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Udane zakończenie wakacji. Wspaniały zakup, pistolet prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina