piątek, 3 marca 2023

Wyskakujące pudełeczka - 60 Doroty

Wyskakujące pudełeczka i wiele innych nazw pochodzących najczęściej z języka angielskiego określa ten rodzaj pudełeczek przypominających rozsypujące się konfetti. 

Wszystkie papiery scrapowe wykorzystane w tej pracy były w formie digi: 
Duże pudełko wykonałam sama, a małe pudełeczka wycięłam wykrojnikiem zakupionym kiedyś w polskim sklepie, ale nie pamiętam już w jakim. Pudełeczka można też wyciąć samodzielnie. Myślę, że lepszy efekt jest przy pudełeczku wysuwanym i kolejny komplet, który przygotowuję na urodziny mojej siostry będzie właśnie z takim pudełkiem.




Tu podaję link do Tutorialu Euniki Jedynak, która pokazuje krok po kroku jak wyciąć i skleić pudełeczka. Spróbujcie, efekt jest fajny, a im więcej pudełeczek tym ciekawiej. Między pudełeczka można wsypać odrobinę konfetti co daje wspaniały efekt oraz zaskoczenie i wiele radości.
To są pierwsze, ale nie ostatnie pudełeczka, jakie zrobiłam, niebawem zaprezentuję kolejne.
Dziś już żegnam się z Wami, dziękuje za to, że jesteście i do następnego wirtualnego spotkania.
Pozdrawiam serdecznie, życzę spokojnego weekendu i jak najszybszego przybycia wiosny
Alina


25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, stylowe, "nienapaćkane"
    Ale sama próbować raczej nie będę. Kompletnie nie mam do tego talentu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale i pomysłowe, pieknie wyszło i ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i pomysłowe ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Niesamowity efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zabawa, szkoda, że filmiku nie nakręciłas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam filmik, ale do kolejnej wersji wyskakujących pudełeczek. Niestety, nie mam sprzętu, który ułatwiłby mi zadanie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tymi pudełeczkami. Wspaniale się prezentują! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Super!. Piękne wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowne, takich jeszcze nie widziałam, świetne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Czego to ludzie nie wymyślą? Oryginalne pudełeczka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda i brzmi ciekawie, choć muszę chyba włączyć filmik, bo nie do końca ogarniam. Ale pomysly masz super. I tyle cierpliwosci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz takie widzę, ale fajnie Ci wyszły. Były na pewno wielką niespodzianką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca taka niepowtarzalna i wymagająca wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko super praca, pierwszy raz widzę coś takiego i bardzo mi się podoba😍
    Kolorystyka i wykonanie, piekne!
    Pozdrawiam serdecznie 🙂🌺

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś pięknego, cudne są te pudełka 😘😘😘😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pudełeczka, niesamowity efekt.
    Dziękuję za życzenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne pudełeczka :) fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe pudełeczka prezentują się niesamowicie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie to ładne i pomysłowe. Super wyglądają te pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina