czwartek, 23 lutego 2023

90 urodziny Eugeniusza

90 urodziny, czyż nie piękna rocznica urodzin?
Właśnie taką rocznicę świętował pan Eugeniusz. Pamiątką z tego spotkania była kartka w formie tryptyku, w której podpisali się wszyscy uczestnicy spotkania, a było ich dosyć dużo.
Papier scrapowy w formie digi od Small Wingels - Forever mine. Kwiaty w większości papierowe i trochę różnych dodatków. Kartka w pudełeczku z okienkiem 

Ubiegły tydzień spędziłam w maleńkiej miejscowości Sienna. Było trochę zimowego szaleństwa i rodzinne spotkanie. 






Luty kończy się niebawem, mam nadzieje, że marzec przyniesie trochę słonecznej bo wiatrów i deszczów chyba mam już dosyć. Za miesiąc pierwszy dzień kalendarzowej wiosny - nie mogę sie już doczekać.  
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój wirtualny świat, dziękuję za miłe komentarze
Alina  

26 komentarzy:

  1. Piękna kartka i cudowna rocznica, a zimowa sceneria Sienny urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka śliczna:))a takie urodziny to coś wspaniałego:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna rocznica urodzin . Taka kartka to jak wisienka na torcie dojdę uroku. Też czekam na wiosnę z utensknieniem😊 serdeczności przesylam😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna rocznica ,100 lat dla solenizanta, nie daleko mieszka pani co skończyła 103 lata, mózg ok ale nogi nieposłuszne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowa kartka na wyjątkową okazję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka na wyjątkowy dzień!
    Na wiosnę czekam już od jesieni! Dobrze, że już coraz bliżej ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka dla mężczyzny super, a rocznica warta uwagi, choć mój teść niedługo skończy 96 lat. Fajnie że miałaś okazję spędzić kilka dni w otoczeniu wspaniałej zimy, i nic nie szkodzi że to była tak maleńka miejscowość, grunt że miałaś piękne widoki i było gdzie pospacerować. !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka piękna w sam raz dla poważnego 90-latka.
    Sienna w słońcu i śniegu wygląda magicznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, piękna i męska wyszła kartka dla jubilata (jakoś kolory i motyw deseczek kojarzy mi się z męską częścią rodu:)). Chyba przywołujesz już wiosnę takim nawałem kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały i zacny to wiek, a karteczka w sam raz dla takiego Jubilata. Wiosny też nie mogę się doczekać. Oby szybko minął ten miesiąc. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka bardzo ładna. Taka elegancka. A miejsce pełne zimowego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna karteczka :) Bardzo mi się podoba ta kolorystyka :) Ja też czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo stylowa karteczka. Myślę, że to zasługa brązowej kolorystyki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancka kartka. Idealna kolorystyka dla dżentelmena. Super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealna kolorystyka dla starszego pana :) Cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka dla pana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wytworna kartka dla dostojnego jubilata... piękna. Wszyscy już chyba czekamy na wiosnę, stęsknieni za słońcem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urzekła mnie kolorystyka kartki, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwyciła mnie ta kartka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna karteczka Alinko. Super, że udało Ci się trochę wypocząć i spotkać z bliskimi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. wiosna już idzie wolnym krokiem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kartka i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocza kartka jest w tonacji odpowiedniej wiekowi Jubilata.
    Życzę Mu wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudna - przepiękna ta kolorystyka dla mnie urocza :) Wspaniały wiek :) pozdrawiam i mam nadzieje że wypoczęłaś sobie troszeczkę, bo miejsce urokliwe wygląda na ciche

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina