poniedziałek, 15 marca 2021

Ciąg chustowy ......

W komentarzu pod postem Klaziena raz jeszcze Ula z bloga Niesforna druty  napisał, że mam ciąg chustowy. 
                  Zgadza się!
Zawsze lubiłam chusty i mam ich na swoim koncie kilka. Między innymi "Gail" na drutach oraz chustę "Henslowe" zaprojektowaną przez Beth Kling, o której pisałam TUTAJ - jest to chusta z wzoru zakupionego na Raverly
Dzisiaj pokażę Wam chustę "Rita". 
Wzór na chustę nie jest darmowy. Kupiłam go TU. Autorem wzoru jest Nina Prejznar z Sowikoj - autorska biżuteria i rękodzieło.
Na chustę wybrałam włóczkę YarnArt Flowers. Włóczka składa się z czterech nitek, a płynnie zmieniające się kolory tworzą efekt ombre. Jest to ostatnio moja ulubiona włóczka, ponieważ bardzo podoba mi się to płynne przechodzenie kolorów. Skład włóczki: 55% bawełna i 45% akryl.





To jeszcze nie koniec chust, więc ciąg chustowy nadal trwa i troszkę Was jeszcze nimi pomęczę. Na razie jednak biorę się za świąteczne kartki.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny oraz Wasze bardzo miłe komentarze.
Do następnego spotkania
                                            Alina 
 

34 komentarze:

  1. Śliczny wzór i chusta wygląda przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko chusta cudna i w kolorach i we wzorze. Też bardzo lubię z tej włóczki robić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna a kolor to jak kawa z bitą śmietaną i jeszcze tort do tego.Jest cudowna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ te chusty mają piękne nazwy/imiona (no może poza jedną, którą robiłam - Wirus) :) Świetna kolorystyka - chusta jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Wirus jest w następnej kolejności 😁

      Usuń
  5. Ale ona jest piękna... niesamowite są te jej kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudo, Alinko. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta, moja Klaziena trochę napsuła mi krwi, ale ogólnie jestem z niej zadowolona (ale sesji zdjęciowej jeszcze nie było). Podziwiam Twoją pracę

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta wyszła przepiękna. Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna jest! Ja własnie zrobiłam mandragore i już czekam na kolejny cal, jakoś tak "łyso" bez szydełka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciąg chustowy... - podoba mi się :-) Co za fantastyczne uzależnienie :-)
    Przepiękne są jego objawy :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chusta i kolorystycznie i wzór, teraz tylko się nią otulić i zimne marcowe dzionki już są o wiele milsze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki ciąg to bardzo pozytywny trans, ta chusta ma najpiękniejsze kolory i wzór również. Piękna.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Fajny masz ciąg ;))
    Ja ostatnio też chustę machnęłam ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się widzi taki efekt pracy, to nic dziwnego, że popada się w ciąg:))) Piękna kolorystyka i piękny wzór! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę bardzo ładny ten wzór na chustę. Chyba mnóstwo pracy musiałaś jej poświęcić, ale efekt wart tego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna chusta.Bardzo ładny wzór i te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ta chusta w kolorach brązu i beżu, kremu. Jestem pewna, że kolejna chusta będzie równie wspaniała.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest zachwycająca ❤ obłędne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna chusta!!! Ja planuję zrobić chustę dla siebie i na planowaniu się zazwyczaj kończy. Muszę to zmienić, bo Twoja bardzo mnie do tego przekonuje.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna! I te kolory.. Cudowna chusta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor chusty jest niesamowity! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta jest zjawiskowo idealna!!! To moje barwy, kocham jesień i jej kolory. Chusta kojarzy mi się z czarem, jaki niesie ze sobą jesień, ogromnie mi się podoba, wspaniała. <3 :) Pozdrawiam i życzę Ci cudownego weekendu. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne kolory:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna praca ! Niesamowite kolory !

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna chusta i we wzorze i w kolorze. Ciekawe kiedy przyjdzie mi ochota na takie prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna, bardzo fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna :) Nie lubię brązów, ale taka cieniowana chusta wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chusta jest przepiękna, kolory cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uwielbiam robić chusty.Właśnie zakupiłam sobie kokonek w odcieniach zieleni i teraz szukam wzoru na chustę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina