poniedziałek, 8 marca 2021

Klaziena jeszcze raz

Według TEGO wzoru zrobiłam trzy chusty. Bardzo mi się spodobał, nie jest trudny, a chusta jest efektowna. 
Teraz pora wypróbować inne wzory. Osoby, które są zainteresowane wiedzą, że wzorów jest dużo i stale powstają nowe. Mam już pewien pomysł, ale o tym później.
Różową klazienę pokazywałam już TU
Dzisiaj pora na zieloną i turkusową. 











I wszystkie trzy klazieny:


Darmowy wzór do pobrania na RAVELRY.
Wszystkie trzy chusty zrobione z włóczki YarnArt Flowers (skład: 55% bawełna i 45% akryl).
Polecam ten wzór, nie jest zbyt trudny, trzeba tylko dokładni liczyć. 
Trzy na razie wystarczą. Teraz robię klejoną chustę, ale już innym wzorem. Tym razem to Rita od Sowikoj. Wzór można kupić TU. Jak skończę to oczywiście pochwalę się 😀
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do mnie. Cieszę się, że jesteście. Życzę miłego tygodnia
                                               Alina 



39 komentarzy:

  1. Przepiękne te chusty! Robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekne, każda jedna, choć chyba ta z niebieskim najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne chusty . Świetny wzór i kolor włóczek. Naprawdę te chusty są wyjątkowe. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowne! A w komplecie to już w ogóle cudo.
    Każda jest prześliczna, ładnie zakomponowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale chciałabym umieć tak na szydełku robić, czas żeby się nauczyć. Na drutach tylko potrafię coś wyskrobać. Przepiękne są te chusty i tak misternie utkane💓

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne! Uwielbiam połączenie żywych kolorów z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Misterne, piękne i czarujące chusty.Efekt końcowy jest podziękowaniem za cierpliwość i pracę.Podziwiam wszystkie trzy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne chusty i ładne kolorki.Chyba masz ciąg chustowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Są piękne i sprawią,że każda nawet skromna kreacja nabierze charakteru. PODZIWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne husty! i jaki śnieg udało Ci się uchwycić! ja tęsknię za białym puchem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne chusty, wspaniale dobrane barwy. Chusty eleganckie, a zarazem baśniowe, cudne! Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne chusty, podziwiam Twoją pracowitość i staranność.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szykowne chusty! Każda wersja kolorystyczna mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko piękne chusty i to w każdej wersji

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko prześliczne są! Zestawione razem robią ogromne wrażenie!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne chusty, Alinko. Z racji upodobań kolorystycznych ta niebieska szczególnie mnie urzekła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Przepiękne! Mnie serducho skradła ta w zieleniach :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Padłam i nie umiem wstać...z wrażenia i zachwytu, jakie one piękne! Niebieska i zielona skradly mi serce...i Ty twierdzisz, że to łatwe!😭

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi jak zawsze kopara opada. Ze tak brzydko napisze ale pozytywnie to bardzo pozytywnie oceniam. Jejku jakie piękności. Jaki talent. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne klazieny, kolorki robią wrażenie, mnie zauroczyła zielona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne! Niedawno też skończyłam Klazienę, tyle że się troszeczkę pomyliłam w liczeniu. Ostatecznie udało się jednak zamaskować pomyłkę :)
    Bardzo jestem ciekawa tej kolejnej Twojej chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają fantastycznie! Jedna piekniejsza od drugiej :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile włóczki potrzeba na wykonanie chusty?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie trzy chusty zrobiłaś przepięknie. Ten wzór już od jakiegoś czasu za mną chodzi. Chyba się skuszę, chociaż chust u mnie dostatek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pracowita jesteś, piękne wyszły te chusty. Szczególnie niebieska i różowa :) Ale to z powodu koloru te bardziej przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne chusty, a kolory podkreślają ich piękno. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne chusty! Tego wzoru jeszcze nie robiłam, ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Alinko bomba. Wszystkie trzy są obłędne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ one są cudowne. Nawet nie znajduję słów, aby wyrazić swój podziw. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Alinko chusty w każdym kolorze prezentują się bosko!
    Aż mi żal, że nie jestem tak biegła w szydełku bo z przyjemnością bym spróbowała i taką chustę sobie sprwiła:)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie prezentują się wszystkie chusty *.*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne chusty i cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyobrażam sobie ile to pracy, całe mnóstwo :) pracowita z Ciebie mróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna chusty.kolory piękne,wiem ile to kosztuje pracy,tym bardziej podziwiam :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne te chusty, wspaniale się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe Twoje chustowanie!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina