poniedziałek, 29 marca 2021

Wisennie z koronką - Projekt Scrap#3

 Kolejne spotkanie w zabawie Projekt Scrap. Tym razem na kartce miała się znaleźć koronka lub samochód. Zdecydowanie wybrałam koronkę, którą połączyłam ze świątecznymi kartkami.
A że od dawna szykowałam się na kartkę świąteczną w kształcie jajka, to również bardzo przypasowała mi inspiracja Małgosi z bloga Gosikowy Zakątek
Niestety, spóźniłam się z publikacją i nie mogę dodać już kartki do zabawy, ale chętnie podzielę się nią z Wami.
Jakiś czas temu zakupiłam na AliExpres komplet wykrojników właśnie z myślą o świątecznej kartce w kształcie jaja. Wycięłam dzięki nim idealną bazę kartki.


Tak prezentuje się mój świąteczny hurcik w tym roku w ty roku.







WYZWANIE MARCOWE 


Życzę Wam spokojnego przedświątecznego tygodnia. Mam nadzieję, że święta będą również spokojne i radosne mimo wszystko.
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, które zostawiacie pod każdym postem.
Pozdrawiam serdecznie i wiosennie 



                                                                Alina


31 komentarzy:

  1. Alinko- dziękuję Twój link dodałam, bo zabawa zawsze trwa do 27 a 28 już nowe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakież piękne, ciekawe, idealnie wykonane. Totalnie mi się podoba, jest wiosennie, ślicznie. Pozdrawiam i również życzę pięknego tygodnia, uściski serdecznie. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, wykrojniki super.Pogodnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jajowe kartki wykonałaś :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko super Ci wyszły te wielkanocne karteczki. A wykrojniki extra, Szkoda tylko że są przydatne tylko raz w roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, cudne jajeczka powstały.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw karteczek. Pozdrawiam serdecznie 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤💓

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne te świąteczne jajo- kartki, prawdziwie świąteczne o dają e nadzieję na ciepelko i wiosnę.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające, wyjątkowe karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki! Bardzo lubię te w jajkowym kształcie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace, radosne i wiosenne. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekne jajeczkowe kartki powstały, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wysyp kartek. Wykrojniki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny wiosenny hurcik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko, od zawsze podziwiam Twoje zdolne rączki, którymi tylko same cudeńka wyczarowujesz!
    Ściskam mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te kartki. I takie oryginalne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe kartki, zupełnie inne, weselsze i jeszcze bardziej świąteczne, pozdrawiam🌞🌺🌷🌼

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne kartki:) jestem nimi zachwycona:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wowww!!!Przepiękne są te jajeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne jajca. Dobrych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkiejnocy.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny wysyp karteczek. :)
    Radosnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych, Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Alinko jesteś wielka. Cudowne składane jajeczka, pięknie ozdobione. Zazdroszczę tym do kogo trafia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam Cię za pomysłowość i piękne wykonanie, karteczki są piękne.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę wszystkim najlepszego.:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowicie udane świąteczno-wiosenne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne, pełne wiosennej energii:) super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie ozdobione karteczki, barwne i radosne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina