wtorek, 26 stycznia 2021

Roczek Zuzi - Projekt Scrap #1

Rzadko biorę udział w zabawach, ale pomyślałam sobie, że przyłączę się do Projekt Scrap i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Zadanie na styczeń to koło.
Moja kartka z kołem to shaker box na pierwsze urodziny Zuzi. Do wykonania kartki wybrałam papier z kolekcji Fabriki Decoru - Pubby blubby girl. Pobawiłam się również troszkę w kolorowanie markerami elementów jednorożca.










Banderek towarzyszący zabawie 


TU znajdziecie post styczniowy ze wszystkimi pracami.
Dzisiaj żegnam się już z Wami. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i do zobaczenia na Waszych blogach oraz w moich skromnych progach. 

Pozdrawiam serdecznie 
                                       Alina 



22 komentarze:

  1. Alinko, karteczka dla Zuzi jest prześliczna!!! Są koła i tyle wspaniałych kolorowych elementów. Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka karteczka:) I fajnie, że ma shaker!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka z kołem. Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, kolorowa i radosna, uroczy jednorożec. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka, taka wesoła i dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, dziewczęca i słodka jak przystało na pierwszy roczek.. karteczka dla małej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza, super słodka kartka, bardzo mi się podoba - tym bardziej, że moja córka uwielbia róż, mnie też się to udzieliło, pokochałam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, kartka pełna słodyczy i dziewczęcego uroku - uwielbiam takie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, w dziewczęcej kolorystyce, karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko przesłodką i piękną kartkę wykonałaś. Coraz bardziej podobają mi się shakery - wyglądają doskonale na kartkach urodzinowych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko śliczna dziecięca karteczka, słodkie kolorki i piękne wykonanie :) Pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam na kartkach shaker boxy, a na pracach dla dzieci to kapitalna sprawa. Wystarczy spojrzeć na Twoją kartkę by się do nich przekonać ..... kartka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie i zjawiskowo. Piękna karteczka, radosna i delikatna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna i wesolutka karteczka - idealna na Roczek!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina