niedziela, 17 stycznia 2021

Klaziena

W poprzednim poście pisałam o kartce przygotowanej na pożegnanie Uli, obecnie szczęśliwej emerytki. Dla Uli przygotowałam również mały prezencik - chustę wg wzoru Klaziena. Bardzo polubiłam ten wzór i zrobiłam wg niego już trzy chusty, każda w innym kolorze. Pozostałe zaprezentuję niebawem. Bardzo podoba mi się włóczka ombre i sposób zmiany kolorów, ktoś miał doskonały pomysł. 

Wzór na chustę jest do pobrania w języku polskim na Raverly - TU

A oto i moja Klaziena 😊




Chusta idealna do otulenia w chłodne zimowe dni, a zima na razie nie ma zamiaru ustąpić. 
U nas jest przyjemnie, bo mróz niezbyt duży, śnieg świeżutki, aż się chce wyjeść z domu.
Życzę Wam wszystkiego najlepszego w ten zimowy czas i pozdrawiam serdecznie. 
Cieszę się, że jesteście, że zaglądacie i piszecie. Dla Was warto tworzyć i pisać 💓

Alina 

36 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta:) A kolory tej włóczki genialne! Wspaniały prezent wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, w extra kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest piękna, a ombre jeszcze dodała jej urody, kolory pięknie w siebie przechodzą.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta wyszła rewelacyjnie:) Ja też czekam na dostawę kokonka i chcę zrobić chustę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, chusta jest cudowna. Kolory mnie zachwyciły.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna chusta Alinko :) Wspaniały prezent na lata:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta Ci wyszła Alinko, wzór niespotykany i kolory fajne, dzięki za link. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta, to wspaniały prezent. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają takie chusty szczególnie że nie mam takich zdolności więc podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna chusta Alinko, super kolorki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! świetny jest ten wzór, co prawda jeszcze nie korzystałam ale przymierzam się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko wspaniale wyszła Ci ta chusta i kolory obłędne. Niech dobrze służy Uli.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjawiskowa, naprawdę robi wrażenie:) wspaniały prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca!Podziwiam wykonanie i cudowne kolory.Wspaniały i wyjątkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta śliczna i wzór i kolorystyka, taka w którą aż chce się otulić. Piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Alinko :) Chusta piękna i wygląda tak cieplutko, taki prezent to marzenie, wspaniała rzecz na chłodne dni :) Pozdrawiam u uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta przepiękna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. O raju jakie cudo wydziergałaś. Podziwiam za cierpliwość, bo to przecież szmat pracy. Piękny prezent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, kolorki delikatne, u nas-13 to można odczuć i do tego wiatr, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki prezent to naprawdę PREZENT;) Obdarowana pewnie zachwycona. Zestawienie kolorystyczne przepiękne. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam urodę chusty - wzór i piękne kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne kolory i chusta przepiękna. Cudowny prezent.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna chusta w cudnych kolorach! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna chusta, szczególnie w tych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna chusta. Kapitalnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna chusta . Na pewno pani Ula była zachwycona. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże, przepraszam że wzywam Pana... Ale ta chusta jest przepiękna. 😍😍😍 Masz wspaniały talent. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna chusta, cudny wzorek i cieniowanie, śliczne i delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna chusta ,piękny podarunek😀Tym wzorem robiłam chustę dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Alinko dziękuję za pozostawiony u mnie komentarz. Dzięki niemu mogłam wpaść z rewizytą. Chusta jest cudna a moja już stała się UFOkiem choć przyznaję wzór jest świetny. Piękny prezent zrobiłaś koleżance.
    Zostanę u Ciebie na dłużej bo widzę moje klimaty:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna! Wirus już mi się znudził, a ten wzorek wygląda pięknie, może kiedyś się skuszę.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaglądam do Ciebie z rewizytą i... Wprost oniemiałam! Piękna chusta mistrzowsko wykonana! Nurtuje mnie tylko pytanie... Ile włóczki potrzeba na wydzierganie tego cuda?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piękna chusta, właśnie kupiłam sobie swój pierwszy w życiu kokonek i kto wie, może właśnie taką chustę wydziergam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina