piątek, 13 marca 2020

Na powitanie wiosny

W piątek 13-tego przygotowałam mój pierwszy post inspiracyjny na blogu Craf Style. Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja wersja ukwieconej konewki, na której na krótką chwilę wytchnienia przysiadł zbłąkany motyl.
Do ozdobienia wybrałam bazę ze sklejki, na której zrobiłam tzw. przecierki - najpierw pokryłam ją białym gesso. Po wyschnięciu pomalowałam ciemną farbą akrylową, potem brzegi przetarłam święcą i nałożyłam jasną farbę. Na samym końcu brzegi przetarłam papierem ściernym. Dzięki tym zbiegom praca wygląda jakby była bardzo stara.
Do udekorowania konewki wykonałam kwiaty z foamiranu pokolorowanego tuszami oraz tekturki: gałązki z listkami, napis wiosna i bazę małego motyla. Między kwiatki wkleiłam delikatne, białe pióra marabuta, listki wycięte wykrojnikami i trochę sznurka. Delikatne kropki na motylu wykonałam konturówką.









Dzisiaj nastroje niewesołe i wcale nie przyczynił się do tego piątek 13-tego. Koronawirus zbiera swoje żniwo, a ludzie wpadają w coraz większą panikę. Nie pozostaje nam nic innego, jak pozostać w domu i zająć się czymś przyjemnym, bo inaczej przyjdzie nam zwariować.
Trzymajcie się. Dbajcie o swoje zdrowie fizyczne i psychiczne.
                                 Pozdrawiam serdecznie
                                                               Alina

31 komentarzy:

  1. Wspaniała wiosenna konewka.Porobiło się. Musimy się jakoś trzymać
    U mnie wnuk to w sumie musze dziennie wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko wspaniałą zielona wiosenna konewka, a zieleń to przecież kolor nadzieji więc jak będziemy postępować rosądnie to wszyszystko będziesz dobrze. Rękodzieło to dobry pomysł na odegnanie czarnych myśli.
    Pozdrawiam serdecznie Alinko🌞

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała konewka!Tyle ślicznych elementów tworzy kompozycyjnie piękną całość. Niestety, wyświetlają się u mnie tylko dwa pierwsze zdjęcia(a z przyjemnością zobaczyłabym wszystkie) .Pozdrawiam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, gratuluję Alinko:) Ja tez widzę tylko dwa pierwsze zdjęcia, bardzo mi się podoba wiosenna konewka.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wiosenna konewka:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna wiosenna konewka. Od dzisiaj mniej zaglądam na wiadomości do internetu , bo nakręcają mnie depresyjnie . Spokojnego weekendu 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, piękna wiosenna praca.
    Trzymaj się zdrowo, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Przepiękna ta konewka! Te kwiatki, sznureczki, motylek, piórka! najsłodsze są malinki :-) Wiosennie, bardzo wiosennie się dzięki Twoim zdjęciom zrobiło :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności Alinko, bardziej wiosennej konewki nie można sobie już wyobrazić ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ukwiecona konewka jest śliczna !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna wiosenna praca. Jesteś prawdziwą artystką.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wiosenna praca i cudowne kolory !Motylka zwabił zapach pięknych kwiatów .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko konewka jest przecudowna!!! Śliczna wiosenna dekoracja :). Uściski i zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna, wiosenna konewko, Alinko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała, typowo wiosenna praca!
    Trzymaj się Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne i takie wiosennie cudne

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna praca, podobają mi się energetyczne kolory i postarzany charakter całego projektu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, wiosenna konewka, cudowny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosennie na twoim blogu :) Aż chce się powąchać kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  21. W całej sytuacji z koronawirusem staram się szukać pozytywów i prace takie jak Twoja konewka pozwalają się uśmiechać :) Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna i najprawdziwsza wiosna na konewce, kompozycja jest przepiękna i bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale na szczęście, mamy swoje różne robótki, które nas wyciszają i doskonale organizują upływający czas!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Alinko cudowna praca, tyle pięknych elementów na niej :) Piękne kwiaty, wszystkie dodatki idealnie dopasowane, bardzo mi się podoba :) Kolorystyka mnie zachwyciła i ten motylek dopełnia całość :) Śliczności, pozdrawiam ciepło i dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina