środa, 18 marca 2020

Exploding box na ślub Kasi i Pawła

Na ślub Kasii Pawła przygotowałam exploding box z mostkiem 3D.
Papier scrapowy pochodzi z Mintay`owej kolekcji Marry me: 01 i 03.
Baza exploding box - Rzeczy z papieru - polecam!
Do przenoszenia boxa przygotowałam tzw. nosidełko z troszkę innym zamknięciem - podpatrzone i bardzo mi się  podoba. Wieczko ozdobione kwiatami z foamiranu.


Wewnątrz boxa mostek Crafty Moly ozdobiony drobnymi kwiatami, kartka z kalendarza, para z serc oraz kieszonka na kopertę.

Życzę Wam spokoju, rozsądku i zdrowia w tych trudnych dla nas dniach. Trudno myśleć o świątecznych kartkach, tym bardziej, że nie wiadomo czy będzie można je wysłać. Ale żeby nie zwariować trzeba coś tworzyć, aby umysł był zajęty. Dlatego do tego wszystkiego dokładam ogromne ilości pozytywnego myślenia  😘
                                                                        Alina  

20 komentarzy:

  1. Alinko komplet jest piękny!!! Zawsze podziwiam, jak wspaniale łączysz kolory z dodatkami. Wychodzi elegancko i z klasą. Co do kartek to ja w tym roku na Wielkanoc niestety nie wysyłam. Byłam dziś na poczcie, rozmawiałam z zaprzyjaźnioną panią kierownik naszego UP i odradziła mi, aby się wstrzymać. Ponoć mogą iść kilka tygodni. Zaczyna brakować pracowników, bo albo zwalniają się z powodu koronawirusa i strachu, albo siedzą na zwolnieniach. Roboty dużo, a rąk do pracy mało :(. Trzeba to przeczekać. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super box:)Podoba mi się ten bukiecik na wieczku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa praca . Miłego dnia 💖🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :)
    Ja też rozważam wysyłanie kartek i sama już nie wiem, czy wysyłać czy nie :( :( przeczytałam komentarz Justynki powyżej i chyba raczej będę się skłaniać do opcji, że trzeba w tym roku odpuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześwietny box.Bardzo pięknie zrobiony

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny box! Podoba mi się ta, tak nieoczywista pamiątka!
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, jaki śliczny boxik. Ja chyba dołączę do tych, co kartek nie wysyłają.
    Trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny boxik:)
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplecik!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy boxik :) piekne kwiaty na wieczku :) Młodej Parze na pewno sie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny papierek z kwiatami po bokach. Kwiatowa kompozycja na górze również piękna. A w środku to i smoking widzę :) super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, box zachwyca mnie ogromnie, tak przemyślany i pięknie wykonany, cudo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This box is so amazing, Alina.
    I like the flowers on top and the every single side :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuda nam rękodzielniczkom zapewne nie grozi a i myśli złe odgonić trzeba. Bądźmy dobrej myśli. Twój box jest wspaniały. Podziwiam i przypatruję się detalom. Nigdy jeszcze nie robiłam. Może więc czas na pierwsze próby? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne to pudełko!
    Mimo wszystko trzeba tworzyć. Przecież możemy się dzielić tą małą radością tworzenia i obdarowywania na wiele sposobow. Chociazby wirtualnie... a kartki czy pudełka, które stworzymy, grzecznie zaczekają do chwili rzeczywistego wręczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina