niedziela, 10 marca 2019

Wygrałam Candy u Rudej Mamy

Na początku stycznia Ruda Mama ogłosiła Noworoczne Candy. Chętnie przystąpiłam do zabawy i okazało się, że wygrałam. Radość moja była ogromna!
Przesyłka dodarła do mnie już w piątek, ale odebrałam ją z poczty późnym wieczorem. Było ciemno i późno, więc odłożyłam rozpakowanie jej aż do dziś. Niecierpliwie zerkałam na paczuszkę, ale musiałam wytrwać w postanowieniu. I tak też się stało.
Dlaczego nie rozpakowałam paczuszki w sobotę?
Bo w sobotę byłam we Wrocławiu na spotkaniu z Liną, gdzie tworzyłyśmy piękne tulipany z foamiraniu.
Zobaczcie jakie cudeńka dostałam od Sylwii - Rudej Mamy 😊

 Pokaźna paczuszka pięknie zapakowana......

........ ???????? 


 A w paczuszce?????
Zobaczcie sami:
- zestaw 20 dwustronnych papierów Sweet Garden Rose
- mały bloczek z serii It's a beatutifuul day skaładajacy się z 50 jednostronnych arkuszy
- ozdobny, błyszczący w tłoczone wzory karton - 18 kartek
- barwne naklejki na różne okazje
- komplet stempli silikonowych
- bazy kartkowe z kopertami w kolorze ecru i kraftowym
- kostki dystansowe
- mulina
- herbatka żurawinowa i aroniowa
- Mokiate Cappuccino i rozgrzewajacy Owocowy kubek, pyszne czekoladki (😊 idealnie pasowały 
 do kawki)
- i ...........   😮

......... pięknie ozdobiony hafcikiem notesik i cudna kartka z wyhaftowanym monogramem

Sylwio!!! Dziękuję bardzo za zorganizowanie zabawy oraz przygotowanie tego wspaniałego prezentu! Moja radość jest wielka! 😘
Niestety deszczowa pogoda nie sprzyja zrobieniu pięknych, słonecznych zdjęć, ale nie mogłam czekać dłużej 😊
Pozdrawiam Was serdecznie i zabieram się za pisanie posta o wczorajszym wrocławskim spotkaniu z Liną

                                                                                           Alina


30 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. Otrzymałaś fantastyczne i bardzo przydatne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Alinko! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko gratuluje wygranej!!! Piękne prezenty :))Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty!Piękny jest notesik i kartka z monogramem! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Fantastyczne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała paczuszka :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Śliczne prezenty otrzymałaś Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, gratuluje tak pięknej wygranej.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent Alinko, serdecznie Ci gratuluję!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej. Piękne i przydatne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna niespodzianka, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała nagroda! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. Wspaniała ta paka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) wspaniały prezent, 'na bogato'!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję taaaaakiej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwię się że wytrzymałaś tak długo i nie otwierałaś paczki zaraz. Hehehe. Mnie zeżarłaby ciekawość. Cudna zawartość i praktyczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było to łatwe. Ale jakbym rozpakowała od razu, to nie byłoby zdjęcia paczuchy. Poza tym było mi łatwiej, bo przeżyłam cudowne chwile podczas spotkania z Liną 😊

      Usuń
  18. piękna wygrana, gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za miłe komentarze i Wasze odwiedziny. Sylwii jeszcze raz dziękuję za wspaniałą paczuszkę. Jest w niej wiele scraperskich przydasi i na pewno wykorzystam je.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko piękną paczuchę otrzymałaś, serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej :-) Paczuszka wygląda jak poduszka, a zawartość jest naprawdę imponująca. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezenty są niewiarygodnie cudowne! To dwa prawdziwe skarby. I to co dostałaś i.. .. Kto Cię obdarował.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. lindos presentes.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina