piątek, 8 marca 2019

Ewelina i Łukasz

Prosta kartka na ślub Eweliny i Łukasza. Zdjęcia robione na łonie natury w sierpniu, dlatego w tle widać piękną, letnią zieleń.
Jakże tęsknię za takimi widokami, ale pocieszam się myślą, że już niebawem wszystko znowu zacznie się zielenić.
Do wykonania kartki wykorzystałam papier Magicznej Kartki - Wata cukrowa oraz kawałki bardzo ciekawego papieru nieznanego pochodzenia. Byłam w posiadaniu kawałka bez nazwy, więc nie mam pojęcia kto jest autorem i producentem.  Do ozdobienia kartki wykonałam kwiatki z białego, lekko podbarwionego foamiranu. Parę i listki wycięłam za pomocą wykrojników. Do kompletu zrobiłam proste pudełko z okienkiem.






Wracając dzisiaj do domu, nie mogłam się oprzeć i musiałam zrobić zdjęcia. Zbliżającą się wiosnę widać na każdym kroku. Pogoda na razie nas nie rozpieszcza. Ale przecież jeszcze trwa zima, więc wskazana jest odrobina cierpliwości  😊






Tym oto miłym akcentem kończę dzisiejszy post. Jutro wybieram się do Wrocławia na spotkanie z Liną Shvets. Będziemy robić tulipanki. Obiecuję relację ze spotkania. 😊
Na zakończenie dodam tylko, że wieczorem odebrałam z poczty przesyłkę.  Jest to moja wygrana w Candy u Rudej Mamy. Niestety nie miałam czasu na zrobienie zdjęć, więc przesyłka leży sobie spokojnie zapakowana i cierpliwie czeka na niedzielę, a ja cieszę się i zerkam na nią co chwilkę. Kusi, ale prezent jet pięknie zapakowany. Muszę to też uwiecznić 😊

Pozdrawiam przedwiosenne i do niedzieli  😘
                                                                                    Alina 

12 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka Alino. A zdjęcia zbliżającej się wiosny podniosły mnie na duchu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i wyjątkowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lindo cartão !!
    as flores estão chegando e muito lindas !!
    por aqui final de verão e muita chuva.
    Como diz a música de Tom Jobim: são as águas de março fechando o verão.
    grande abraço.
    ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i piękna wiosna u Ciebie Alinko.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet Alinko! Wiosna już tuż tuż jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko przepięknie wykonana karteczka i doceniam tym bardziej za wykonanie kwiatków z foamiranu, super :) Tęsknię za wiosną jak diabli u Ciebie na zdjęciach już ją troszeczkę widać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, jaka piękna kartka! I jak miło zobaczyć nieśmiałą wiosenkę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka. U mnie też zauważyłam przebiśniegi ale krokusów jeszcze brak. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka :) zdjęcia wiosny - wspaniałe... u mnie między blokami takich widoków brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ślubna karteczka, wiosna zawitała na dobre u Ciebie, Fajne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycająca ślubna karteczka! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina