czwartek, 5 lipca 2018

Album Łukasza

Album Łukasza wreszcie doczekał się ostatniej strony. Przy okazji również dostał nowe opakowanie.
Album na 18 urodziny Łukasza robiłam 2 i pół roku temu. Publikowałam go TU. W albumie znalazły się zdjęcia z 18-letniego życia Łukasza, a ostatnia strona pozostała na zdjęcia z urodzin. Niestety po uroczystości okazało się, że nie ma zdjęć, ponieważ padła karta pamięci w aparacie L
Kilka zdjęć zrobili goście, ale niestety były kiepskiej jakości.
Tak więc po dwóch latach od urodzin udało się skompletować zdjęcia i zrobić ostatnią stronę albumu.




W międzyczasie zniszczyło się pudełko z pierwszej strony albumu, w którym znajdowały się pamiątki. Ponieważ dostałam album w swoje rączki i nie mogłam patrzeć na to zniszczone pudełeczko, postanowiłam przerobić troszkę tę stronę. Nowe pudełeczko jest cieńsze i zajmuje całą kartkę, przez co i album jest troszkę cieszy.



Tu pokusiłam się o wykonanie tzw. wodospadu. Nauczyłam się tego triku podczas warsztatów u Zuzanny Gulaj


Album doczekał się również pudełka, które wykonałam z tektury modelarskiej i okleiłam papierem. Pudełko zostało ozdobione trybikami, a na środku znajduje się stempel zrobiony w programie  Inkscape z grafiką Janet - Digital PAPER by Janet




Rozpiera mnie ogromna radość i energia, bo jutro nie muszę iść do pracy, jestem na zasłużonym urolpie. Może uda mi się nadrobić zaległości i pozaglądam na Wasze strony :)

                                              Miłego dnia życzę Alina



15 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda ten album.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, wspaniały, niesamowity album! Ależ to będzie pamiątka na lata!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album i będzie super pamiątka,jest niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, osobisty prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Album super! Zazdroszczę (w pozytywnym znaczeniu oczywiście) zdolności do zrobienia pudełka.
    Odpoczywaj Alinko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Album świetny. Ja muszę się zabrać za zrobienie swojego. Pracuję jako opiekunka do dzieci i na pożegnanie zawsze robię dzieciaczkowi taki pamiątkowy album z okresu kiedy spędzaliśmy razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. super album:) naprawdę piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny albumik i jak pięknie opakowany :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina