środa, 10 lutego 2016

Pierwsze przebiśniegi i 91 urodziny

Czy u Was też już widać zbliżającą się wiosnę? U mnie właśnie zakwitły przebiśniegi! Cieszę się bardzo, bo kocham wiosnę za jej coraz dłuższe i coraz cieplejsze dni, za delikatną, rozwijającą się z pączków zieleń, za pierwsze kwiaty, za pierwsze ptasie trele. Przebiśniegi są zwiastunem tej cudownej pory roku. Wiem, że zima nie powiedziała jeszcze ostatniego zdania i może przymrozić i pośnieżyć, ale nadzieja tli się już w moim sercu i czekam cierpliwie na wiosenne słoneczko i budzącą się życia przyrodę :)


Już roczek minął od 90 urodzin cioci, która na szczęście ma się dobrze i w tym roku niebawem będzie obchodziła 91 urodziny. Na 90 urodziny zrobiłam dla cioci boxika, którego można zobaczyć TU
Na  91 urodziny przygotowałam delikatną karteczkę.
Do wykonania kartki użyłam papier, który kupiłam kiedyś jako blok papierów scrapowych w niemieckiej sieci handlowej Aldi oraz oczywiście niezastąpiony Canson.
Wykrojniki to: Aster firmy Spellbinders i listki firmy Magnolia oraz owalna ramka? Nie wiem jaka to firma, nie pamiętam :)




 Kolejna praca, do której zbieram już materiały, to Album, który ma być wspomnieniem z okresu ciąży. Będzie prezentem dla córki od jej rodziców, szczęśliwych dziadków :)


Dziękuje za odwiedziny oraz pozostawionych po nich ślad w postaci komentarza. Zapraszam do innych moich wątków

                                                            Pozdrawiam serdecznie Alina :)

4 komentarze:

  1. Śliczna karteczka, a przebiśniegi cudowne i bardzo optymistyczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :) jestem ciekawa tego albumu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :-) Ciekawa jestem jak będzie wyglądał taki album :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo. Album powstaje powoli, ale jak tylko skończę pokażę Wam efekty mojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina