wtorek, 16 lutego 2016

Ciociu i Wujku czy zostaniecie moimi rodzicami chrzestnymi?

Dziś zaprezentują Wam zaproszenia na chrzest w formie zapytania. Pomysł nie jest mój. Podpatrzony został na blogu Katarzyny Kowalczuk

Ponieważ zaproszenia są dla małego Julka wykorzystałam w nich papier w niebieskim odcieniu UHK GALLERY - Celabration - LUTY  J

Po raz pierwszy wykorzystałam przepiękne grafiki Janet z Digital Paper i muszę się Wam przyznać, że zakochałam się w nich, więc na pewno będą jeszcze nie raz w moich pracach.

Trochę elementów z wykrojników, kwiatki z dziurkacza i świeczka wycięta nożyczkami. W górnej części świeczki imitacja wylewającego się wosku zrobiona perełkami w płynie.





Prace nad albumem dla bliźniaków trwają, więc musicie uzbroić się w cierpliwość i poczekać jeszcze troszkę. Jak tylko będzie gotowy pokażę Wam efekt mojej pracy  J

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających na mojego bloga i bardzo dziękuję za komentarze

                                                                                                 Alina   J

4 komentarze:

  1. Prześliczne karteczki Alinko, delikatne i wzruszające. Grafiki rzeczywiście zachwycające. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy bardzo za piękne kartki, chrzestni byli zachwyceni, my również :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina