niedziela, 14 lipca 2024

Kartka shaker - 50 Aldony

Dla Aldony na 50 urodziny przygotowałam chustę na szydełku z włóczki ombre oraz kartkę DL - shaker.  
Chusta Lymantria według projektu Ewy Brandys do pobrania za darmo na Raverly. Pisałam już o niej TU, jest tam równeiż podany link do strony z wzorem. Włóczka ombre YarnArt Flowers - 1000m, skład: 55% bawełna, 45% akryl).

Kartka DL ze shakerem z papierów digi od  I love digi - zestaw Vintage. Kwiaty - papier i wykrojnik.  


 






Wreszcie prawdziwe wakacje. W tym tygodniu zakończyłam również pracę w przedszkolu i chyba pożegnałam się z przedszkolem na dobre. Po wakacjach podejmę ostateczną decyzję, ale raczej zdania nie zmienię. No chyba że zatęsknię za nim :) Kto wie?
Teraz korzystam z luzu, relaksuję się, pracuję w ogrodzie i robię na drutach kocyk dla malucha.
Życzę Wam spokojnego lata, wypoczynku w ulubionej przez Was formie i do następnego wirtualnego spotkania.
Pozdrawiam serdecznie i słonecznie, Alina 

17 komentarzy:

  1. Alinko, prześliczny prezent przygotowałaś!!! Życzę wspaniałych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności i to w moich ulubionych wakacyjnych kolorach!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka.
    Udanych wakacji, radości i odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosna i słoneczna karteczka, teraz odpoczywaj i myśl .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny prezent :) zachwycający!
    Udanych wakacji, dużo odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna ta kartka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty, na pewno bardzo się spodobały p.Aldonie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem zarówno chusty jak i kartki! Są wspaniałe!
    Cudownego lata i podjęcia właściwej decyzji :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka ze słonecznymi słonecznikami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent. Wszystkiego dobrego, udanego lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny prezent i chusta i kartka wielce udana i ładnych kolorach :)
    Teraz masz zasłużony odpoczynek, a i tak nie wiadomo w co ręce włożyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna praca:)Uwielbiam żółte kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że już działasz! Chusta i kwiatki na karteczce mnie urzekły! Solidnego odpoczynku życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na prezent, Alino! Chusta na szydełku z włóczki ombre brzmi pięknie, a kartka shaker to bardzo kreatywny dodatek. Twoje projekty zawsze inspirują i zachęcają do tworzenia własnych rękodzieł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały prezent, chustę tym wzorem też robiłam przyjemnie mi się szydełkował, bardzo mi się podoba kartka a szczególnie kwiaty, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na prezent. Zachwyciła mnie kartka, przepiękne kwiaty zrobiłaś! Dziękuję za odwiedziny i słowa wsparcia, dużo to dla mnie znaczy :) Dziękuję również za polubienie strony. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały komplet! Śliczne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina