niedziela, 19 maja 2024

Eksploding box z okienkiem

Jak maj to wiadomo - Komunia
Dziś chciałabym pokazać Wam box z ubiegłego roku. Troszkę pokombinowany, ale lubię zmiany. 
Jedna ze ścian box'a jest w formie okienka. Można zajrzeć do środka bez konieczności otwierania. Okienko wycięłam nożykiem i wkleiłam folię. Wnętrze box'a zdobi hostia - tekturka (niestety nie zapisałam producenta). Box ozdobiony jest białymi kwiatami z foamiranu. Pudełeczko opakowane w tzw. nosidełko. 
Papier scrapowy wykorzystany do oklejenia pudełka to stara kolekcja nie istniejącej już Galerii Papieru, zwanej później Paper Haven- "Moja najmilsza" - 05, 02. 
Szkoda, że producenci takich pięknych kolekcji zakończyli swoją działalność.  









Coraz częściej widzę box'y, w których wszystkie elementy na ściankach skierowane są w jedną stronę. Tworzę kartki już kilka ładnych lat i na początku pudełeczka tworzone były jako otwierający się kwiat. Grafiki otaczały elementy znajdujące się w środkowej części. Kiedy zaczynałam je tworzyć wszystkie grafiki były zwrócone do środka. Pozostanę wierna temu układowi ponieważ bardziej mi się podoba.

Maj powoli dobiega końca. Jeszcze miesiąc i wakacje. Liczę na to, że w wakacje będę miała więcej czasu, ale czy faktycznie tak będzie? 🤔Zobaczymy  😊
Życzę miłego, spokojnego czasu. Pozdrawiam serdecznie
Alina

21 komentarzy:

  1. super box na świetną okoliczność. Lubię zielenie też mam zawsze problem w którą stronę skierować te ścianki , ale Twój pomysł mi się bardzo podoba , jak również podoba mi się to nosidełko, tez kiedyś takowe zrobiłam bo box mają to do siebie ze nigdy nie wiadomo jak je podarować, pomysł z pudełkiem jest rewelacyjny!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny jest, piękna pamiątka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny box, Alinko i bardzo podoba mi się pomysł na ściankę z okienkiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box, bardzo ładne kolory 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko i cudna pamiątka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy box :).

    Zdecydowanie lepiej wygląda jak ozdoby z poszczególnych ścianek są zwrócone do środka ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna Pamiątka....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne, kreatywne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ten box z życzeniami. Piękna pamiątka ! Pozdrawiam serdecznie Alinko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, życzę Ci dużej ilości wolnego czasu, bo piękne prace tworzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny box. Podziwiam pomysłowość w jego tworzeniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kolory boxa. Ładnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo majowy w kolorystyce box (tyle zieleni!). Śliczny i nowatorski. Bardzo mi się podoba ta przezroczysta ścianka. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna, dopracowana pamiątka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała pamiątka, ślicznie się prezentuje takie pudełeczko. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina