środa, 28 lutego 2024

Ślub Małgorzaty i Bogusława

Kartka na ślub z shaker boxem. Kartka w formacie DL.
Papier scrapowy z zestawu Peonies w formie digi od Pretty Digi; para młoda z zestawu ślubnego. Kwiaty z foamiranu ozdobione stemplem chyba z Agaterii.
W środku kieszonka i koperta na pieniądze. Kartka w pudełku z okienkiem.







Luty prawie za nami. W tym roku wyjątkowo ciepły i w powietrzu czuć już powiew wiosny.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, czytających i pozostawiających po sobie ślad w postaci bardzo miłych komentarzy. U mnie czasu mało i przeznaczam go na tworzenie. Publikowanie na razie musi poczekać. Odwiedziny u Was też kuleją :)
Pozdrawiam serdecznie, Alina 
  

16 komentarzy:

  1. Karteczka jest prześliczna!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknosci, kwiaty rewelacja, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka! Lepsza niż nieraz tandetne kartki ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna karteczka. Prawdziwy artyzm!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu przepiękne!! Niesamowita pamiątka po wsze czasy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, a kwiaty przypominają mi malwy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka, Alinko, podobają mi się te niezwykłe kwiaty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka w świetnej tonacji kolorystycznej, a te kwiaty... niczym hibiskusy z mojego ogródka:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała, kwiaty cudne jak z ogródka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka a kwiaty mnie urzekły wręcz

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta karteczka. Bardzo mi się ona podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pamiątka . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka i przepiękna pamiątka 😚

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina