piątek, 24 listopada 2023

Smutne urodziny Oli

Wśród scraperek jest wiele osób niepełnosprawnych i właśnie dla jednej z nich przygotowałam urodzinową kartkę. Ola przed urodzinami rozchorowała się i kartki od wirtualnych koleżanek miały podnieść ją na duchu i pomóc w powrocie do zdrowia.    
Niestety, Ola w środę odeszła od nas na zawsze. 
W pierwszej chwili pomyślałam, że nie będę publikowała tej kartki, ale potem przyszła refleksja. Piszę Wam o Oli, żebyście o niej wiedziały, a Ci którzy ją znali z FB, żeby mogli ją wspomnieć. Ola od kilku lat pracowała nad techniką. Była bardzo cierpliwa i chętnie słuchała rad koleżanek. Jej kartki były coraz ładniejsze i coraz ciekawsze. 
Teraz Ola będzie tworzył swoje piękne prace w innym świecie, ale myślę, że pozostanie w naszej pamięci.
Kartkę dla Oli wykonałam w jesiennej tonacji, wykorzystując piękne grafiki od Pretty Digi - Aga Borysewicz. Kartka przeznaczona była do wysłania, nie mogła więc być zbyt gruba.

Edit - Na próbę Ani załączam link do konta Oli na FB






Olu spoczywaj w spokoju 🖤

16 komentarzy:

  1. To takie smutne, jednak kartkę zrobiłaś sl8czną, Ola zapewne widzi ją z góry.❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno zawsze, gdy ktoś odchodzi. Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety... aż mnie coś ścisnęło jak czytałam ten post... :( Ola na pewno wie, że przygotowałaś dla niej cudowną kartkę i podziwia ją z miejsca, w którym teraz jest...
    Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karta świetna, szkoda że nie nigdzie u Ciebie linku do Oli. Niestety bliscy od nas odchodzą takie jest życie niestety. Szkoda Oli ze nie doczekała jakie piękne kartki by dostała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dodałam link do Oli FB, kto ma ochotę może tam zajrzeć

      Usuń
  5. Ojej jaka smutna wiadomość. Cudną kartkę jej przygotowałaś , na pewno ją widzi z góry. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykre są takie wiadomości. Kartka będzie smutnym wspomnieniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną kartkę przygotowałaś. Wielka szkoda, że Ola nie zdążyła jej zobaczyć, bo na pewno podniosłaby ją ona na duchu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. Smutne, że Ola odeszła - tak szybko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi przykro. Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Olu spoczywaj w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt, Alinko. I tak mi przykro...
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutna wiadomość, ale kartka przepiękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Smutna wiadomość...
    Kartki śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina