piątek, 27 października 2023

Kartka ślubna dla miłośników przyrody i gór

Ślubna kartka z leśną nutą powstała dzięki pięknemu arkuszowi z kolekcji Mintay - Woodland 02 oraz Wlderness.
Serce na kartce to shaker box z grafiką od Pretty Digi. Nie ma tu żadnych przestrzennych kwiatów, jedynie graficzne elementy wycięte z niewykorzystanych resztek arkusza, ponieważ kartka musi się rozłożyć pod kątem 180o






Wewnętrze kartka zawiera elementy pop up wycięte z małego arkusza Wlderness. Po rozłożeniu widać grafikę przedstawiającą góry. Kartka musi być całkowicie rozłożona, tylko w takiej pozycji elementy te są dobrze widoczne. 


A teraz zmiana tematu :)
Przyszła pora na szydełko, a na szydełku afrykańskie kwiaty - tak nazywa się wzór kwadratów z których planuję zrobić sweterek. Kiedy skończę? Nie mam pojęcia :)


Dziękuję za odwiedziny, mimo tego, że rzadko do Was ostatnio zaglądam. Praca zajmuje mi sporo czasu, ponieważ obecnie pracuję w dwóch placówkach. 
Jesień nabiera kolorów, a pogoda, choć czasami deszczowa, nie dokucza mocno. Temperatury nadal dosyć wysokie jak na tę porę roku w naszej strefie klimatycznej. Oby zima nie dała nam popalić, bo ja już odliczam dni do wiosny :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądając, czytających i komentujących. 
Do następnego wirtualnego spotkania
Alina 

20 komentarzy:

  1. Super taka kartka 3D Na pewno młodzi bardzo zadowoleni!! A panele na sweter rewelacja , piękne kolory i cudny wzór. Trzymam kciuki za szybkie jego ukończenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i kocyk zapowiada się rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna karteczka, papier cudowny.Czekam na sweterek,, będzie śliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest prześliczna!!! Ciekawa jestem tego sweterka, bo zapowiada się pięknie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka. Ja też jestem ciekawa tego sweterka. Domyślam się, że będzie nie tylko śliczny ale i oryginalny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest cudna i bardzo oryginalna :).

    Sweterek zapowiada się ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka sympatyczna kartka.
    A sweterek zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam napisać, że przepiękna kartka. Uroczy przód i tył. Ale góry rozłożyły nie na łopatki. Supcio. I zerkam dalej, a tam cuda szydełkowe. Piękny wzor na tych kwadracikach. Oj pracy, a pracy będzie.
    Dziękuję za wizytę I komentarz u mbue. Ela z bloga ELAU Rękodzieło

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i bardzo pomysłowa karteczka! A te afrykańskie kwiaty - cudo! ... Kiedyś marzył mi się kocyk z tego wzoru, ale zabrakło mi cierpliwości, skończyło się na poduszce :))).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba kartka a szczególnie jej motywy przewodnie jak i cała koncepcja a sweterek będzie miał cudna kolorystykę, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyszła kartka, bardzo ładne grafiki i ciekawy zamysł na kartkę.
    Sweterek będzie na pewno śliczny, a czekane ponoć lepiej "smakuje" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, cudowna, fascynująca kartka. A kocyk zapowiada się świetnie - moje ulubione kolory.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  13. karteczka zachwyca, prześliczna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna karteczka. Kwadraciki są cudne , czekam na efekt. Kocham wszystkie nitki na drutach , a szczególnie na szydełku. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjną kartkę wykonałaś. Lubię takie trójwymiarowe, przestrzenne kartki. Ta wygląda niesamowicie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza kartka !!
    Oooo widzę, że i Ty robisz szydełkowe elementy, tylko u mnie powstaje koc na łóżko córki a u Ciebie będzie swetr 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka super wygląda, a za sweterek z tych afrykańskich kwiatów trzymam kciuki! ;)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie wykonana karteczka zupełnie w innym stylu, bardzo mi się podoba 🙂. Jestem ciekawa sweterka bo kiedyś robiłam podobne kwadraty ale myślałam by zrobić z nich pled...ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina