czwartek, 20 kwietnia 2023

70 urodziny Jadwigi

Jadzia z bloga Sercem tworzone w kwietniu skończyła 70 lat i z tej okazji zapragnęła otrzymać 70 kartek od blogowych koleżanek i kolegów. Z wielką chęcią przyłączyłam się akcji i stworzyłam dla Jadzi urodzinową kartkę. 
Do zrobienia kartki wybrałam papiery w formie digi od Pretty Digi - Childhood Memories.
Kwiaty z papieru czerpanego, listki ze stempelków gumowych - od A do Z. Pod kołem z cyfrą rozetka. Kartka w komplecie z pudełkiem. Kartka z kalendarza wykonana w programie Inkscape.









Do kartki dla Jadzi dołożyłam parę drobiazgów i wydziergałam trzy sukieneczki, które sprawdzą sie w kartkach na chrzest lub na powitanie maleńkiej dziewczynki. Jadzia już będzie widziała co z tym zrobić.


Może jeszcze ktoś dołączy do akcji i spełni życzenie naszej blogowej koleżanki


Życzę Jadzi i wszystkim zaglądającym do mnie dużo zdrowia, spełnienia marzeń i cierpliwości w oczekiwaniu na ciepłą i słoneczną wiosnę. Wprawdzie słońce dziś świeci, ale temperatura mało zachwycająca. Dobrze, że robi sie zielono i wszystko zaczyna kwitnąć. 
Ja na razie odpoczywam w nadmorskiej miejscowości - Mielno. Nie ma tłumów, jest miło i w miarę cicho, dużo spacerujemy i korzystamy z basenu oraz sauny. Bardzo przyjemny jest relaks w basenie solankowym. Może dorzucę parę zdjęć w kolejnym poście.
Alina 
 






18 komentarzy:

  1. Wspaniała kartka i wspaniały prezent.Tez wysłałam kartkę ale kupioną.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się pamięć i chęć. Myślę, że nie ma znaczenia czy kartka była kupiona czy własnoręcznie zrobiona. Na pewno Jadzia cieszy sie z każdej. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepiękna kartka i wspaniałe te urodzinowe drobiazgi dla Jadzi.! Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego, spokojnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka i super prezenty dla Jadzi. Też zrobiłam i wysłałam karteczkę. Pozdrawiam milutko i życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, podziwiam wspaniała kartkę. Moja też poleciała już do Jadzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka i bardzo fajny pomysł na celebrowanie urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie obdarowałaś Jadzię. Wspaniała kartka, a te sukienusie śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko kartka dla Jadzi cuuudna jest! Wypasiona na bogato z pięknymi kwiatami robi wrażenie:) Miło spełniać marzenia i ja wysłałam karteczkę na szacowne 70 urodziny. Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka z cudownymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną kartkę wykonałaś i wspaniale obdarowałaś koleżankę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na uczczenie urodzin, kartka cudna a szydełkowe dodatki urocze,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie wiedziałam o takiej akcji:( ale kartka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka i bardzo ciekawy prezent dla przemiłej jubilatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka i miły prezent dla Jubilatki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, piękna kartka! Chyba na moją już za późno? Pozdrawiam! https://a-jestem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł,piękną pracę zrobiłaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł i piękny prezent dla Jubilatki:) A ja jeszcze z pytaniem - gdzie można znaleść schemat na te urocze sukienki szydełkowe?

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina