niedziela, 8 stycznia 2023

Moja pierwsza kartka w tylu pop up - Fabiana i Marcin

Kartki Pop Up zaintrygowały mnie już jakiś czas temu. Pop up to po prostu "wyskoczyć" i wiele kartek oznacza sie tą nazwą. Robiłam już pudełeczko na 50 urodziny  określone jako pop up. Publikowałam również kartkę stworzoną po warsztatach z Olgą - Kartka Pop Up na 18-tkę, ale ta kartka była pierwsza i powstała dużo wcześniej. Niestety nie publikuję zdjęć na bieżąco i stąd zmiana kolejności. 
Nie wiedząc jak podejść do tematu wymyśliłam sobie takie proste rozwiązanie. Dopiero później zajrzałam na YouTube i do Olgi Bielskiej, tam znalazłam wiele inspiracji i rozwiązań technicznych, które czasami stosuję bo dają fajny efekt.

Kartka Pop Up powstała z okazji ślubu Fabiany i Marcina.
Papier scrapowy z kolekcji Złote sny: 03 i 05 od Paper Heaven, kwiaty z białego foamiranu, wianek i dwa serduszka to tzw. wyciski z foremki. Podnosząca sie w środku para wycięta wykrojnikiem. Kartka w komplecie z pudełkiem.










Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze, które pozostawiacie pod postami. Jesteście cudowni, a pisanie i publikowanie zdjęć bez Was byłoby bez sensu. Chętnie również, w miarę możliwości zaglądam do Was. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia. 
Alina/a-lenka

25 komentarzy:

  1. Piękna ,gustowna i bogata,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej nazwie, ale kartka przepiękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka. Nie wiedziałam, że tak się nazywają... choć kartki, które po rozłożeniu zwiększają bądź zmieniają swoją formę znam. Super sprawa:) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna, piekna ślubna pamiątka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej technice robienia kartek nie słyszałam ale kartka bardzo mi się podoba, cudna praca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Będzie wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, bogata kompozycja, zaskakujący środek- kartka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała ślubna pamiątka. Bardzo mi się podoba.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna pamiątka. I pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, po pierwsze: wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, po drugie: karteczka piękna, elegancka. Ja od jakiegoś czasu bawię się w stosowanie pop-up-owych rozwiązań w albumach. Ostatnio nawet skusiłam się na taki z Olgą Bielską. Fantastyczny. Niestety nie mam za dużo czasu na publikowanie moich prac, które trafiają do najbliższych. Z pop-upami fajna zabawa, kibicuję Ci z myślą, że powstaną kolejne.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są Twoje kartki. Podziwiam , bo sama nie umiem tego robić. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta Twoja kartka, zresztą podobają mi się wszystkie które są w pudełeczkach to takie eleganckie jak się wręcza taką kartkę w pudełku. A forma .... fajnie że Ci się udała !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ pięknotki tworzysz !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kartka - i w środku i na zewnątrz.
    Pozdrawiam, Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i elegancka kartka. W pudełku kwiatki się nie pogniotą. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzekły mnie głównie kwiaty, są piękne.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancka kartka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i elegancka kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna karteczka, bardzo eleganka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwyca kolorami i kompozycją:) świetna karteczka, a element pop up dodaje uroku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny komplecik! Wspaniała ślubna pamiątka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie skomponowałaś kartkę, która będzie wspaniałą pamiątką. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyszło!! Bardzo elegancki komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie ♡
    Pięknie, naprawdę pięknie! Uwielbiam kartki/prace właśnie w tym stylu. Choć sama nie tworzę, to wprost uwielbiam takie prace oglądać, podziwiać :) Zachwycają mnie. Tworzysz cuda i bardzo, bardzo inspirujesz :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartka wyszła zachwycająco. A jakie niezwykłe imię ma panna młoda.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina