piątek, 16 grudnia 2022

Ślub Dagmary i Jakuba

Tym razem kwadratowa kartka na ślub Dagmary i Jakub.
Papier scrapowy - Aleja róż 04 - Studio 75. Bukiet foamiranowych kwiatów, zielone dodatki wycięte wykrojnikami, wstążka, a w środku kartki kieszonka i kartka gotowa. 
W komplecie do kartki pudełeczko z okienkiem.









Czyżby w tym roku miały być białe święta? Wprawdzie do świąt jeszcze trochę czasu, więc śnieg może sie stopić, ale na razie dosypuje i mróz trzyma, więc biało i bajecznie za oknem.
Świąteczne przygotowania w pełni, a czas płynie nieubłagalnie i kurczy się błyskawicznie. 
A potem Nowy Rok i wszystko od nowa ....
                             .......... jakaś przedświąteczna nostalgia mnie dopadła.
Zabieram sie do wykańczania świątecznych kartek. Mój hurcik powoli nabiera wyglądu, a pierwsze kartki wyruszyły już w świat.




Zawsze robię jednakowe kartki bo jak zrobiłam różne to długo zastanawiałam którą do kogo wysłać.
W tym roku kartki kwadratowe, a poinsecje z papieru czerpanego.
Dziś już żegnam sie z Wami i wracam do klejenia, a Wam życzę spokoju i zdrowia.
Trzymajcie sie kochani i do następnego spotkania.
Alina 

19 komentarzy:

  1. Tworzysz wspaniale, bardzo lubię Twoje prace. Cudowne barwy, jakiś czar ewidentnie do mnie przemawiający. :) Ja mam jakiś taki czas przemyśleń i walki o siebie, wywalania emocji, pozbywania się ich. Nie pozwalam, by już ktokolwiek pchał mnie w dół, mam jakiś czas totalnej walki o siebie. Dziś miałam sprzeczkę z tatą, on w ogóle mnie nie docenia, nie widzi tego, co robię, jaka jestem, widzi swoje. Zawsze jestem 'za mało'. Wykrzyczałam to i co i nico... on najważniejszy, on zraniony, on, on on...zawsze tylko on. Mało go na blogu u mnie, bo on go nie docenia. Dziele się tym z Tobą, byś wiedział, że wiesz, każdy z nas tam coś przeżywa i też czuję, że mogę Ci to napisać. Choćby nie wiem, kto to był, musimy walczyć o siebie. Dziękuję kochana, że Ty mnie unosisz, że wspierasz i zwyczajnie cieszysz swoimi pracami, swoją osobą, nawet nie wiesz, jak mnie to uszczęśliwia. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To będą przepiękne kartki świąteczne, a ślubny komplecik jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka. I w ogóle Twoje kartki.
    Ja w tym roku chyba wyślę mniej niż zwykle - ceny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka na ślub. A z tymi kartkami świątecznymi i u mnie podobnie. W tym roku będę sie zastanawiała którą do kogo bo mam różne kartki :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace wykonujesz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta twoja ślubna kartka. W sumie pomysł z takimi samymi kartkami rewelacja, mniej roboty, bo odpada wymyślanie a i tak każda trafi do kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka ślubna jak i wspaniała produkcja kartek bożonarodzeniowych :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślubna karteczka jest przepiękna:) Też lobię składać karteczki jak już wszystko mam powycinane i przygotowane :) Nie lobię tylko tej części ,w której muszę wszystko przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny ślubny komplecik i powodzenia w klejeniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka. Bardzo lubię taką kolorystykę. Prześliczna kompozycja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne karki, gratuluje tamyu i dziekujeza wizyte i komentarz, w te zimne dni pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ślubny komplet, a produkcja świątecznych kartek wygląda imponująco! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa hurtowa robota, ale jaka piękna.:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale u Ciebie praca szła pełną parą! Piękna kartka ślubna, bogata i estetyczna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze podziwiam Twoje piękne kwiaty! Kompozycje, które z nich towarzysz tylko podkreślą ich urok!
    No niestety święta nie były białe, przynajmniej u nas - wszystko roztopiło się tuż przed. Początek Nowego Roku również zaskakujący amplitudą temperatury 😱
    Ale kto wie, może w ferie posypie śnieżek?

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza kartka :) Ma w sobie taką delikatność.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina