piątek, 26 sierpnia 2022

Pierwsza Komunia Święta Marceliny

I jeszcze dwie zaległe kartki przygotowane na I Komunię Świętą Marceliny. To chyba już ostatnie, ale nie jestem do końca pewna 😊 
Jedna kartka tradycyjnie DL, druga, żeby była troszkę inna - kwadratowa. W związku z tym będzie sporo zdjęć. 
Papier scrapowy w kartce DL to Blooming Magnolia 03 - ScrapAndMe, w kwadratowej - Aleja róż 03. Życzenia od Fabryka życzeń, niestety nie ma już chyba tej strony na FB ponieważ nie mogłam jej znaleźć, żeby podlinkować. Kwiaty z foamiranu, papierowe dodatki wycięte wykrojnikami, obie kartki w pudełeczkach z okienkiem.

 














 Niestety nie wyrabiam sie ostatnio z publikacją. Wiem, że to nie tylko mój problem, ale wcale mnie to nie pociesza. Zdjęć coraz więcej, a czasu na pisanie postów jakoś coraz mniej. 
Postaram się zajrzeć do Was bo na pewno cudeńka zrobiłyście.  
Zmykam dziś i pozdrawiam Was serdecznie i bardzo słonecznie.
Życzę udanego weekendu i do następnego wirtualnego spotkania.
Alina 😊

19 komentarzy:

  1. Alinko obie kartki rewelacja, piękne są te kwiaty a akurat i format DL i Kwadratowy lubię najbardziej a w pudełeczku z okienkiem kartki są bardzo eleganckie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki, wyjątkowe ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale dzieła, kwiaty delikatne, wszystko dopasowane ,klasyk.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pięknie wykonalas tą kartkę, bardzo podoba mu sie szablon dziewczynki. Ja nie mam wprawy w tego typu pracach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka. U mnie też z publikacją postów cieniutko. Miłego weekendu 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne.
    Lubię oglądac takie kartki, bo zrobic ich nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dopracowane karteczki - wyszły cudnie. Te kwiaty, ach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza wpadła mi w oko, ale i druga wygląda pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki przepiękne, zwłaszcza druga mnie urzekła.
    Pozdrawiam, Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki wykonałaś wspaniale, piękne kompozycje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kartki są przepiękne. Obdarowana dziewczynka na pewno była bardzo szczęśliwa. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace, dopracowane w każdym szczególe. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne pamiątki. Wspaniała kolorystyka i dobór dodatków. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, ja już cudeniek nie robię, tylko książki czytam, ale Twoje kartki są przepiękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki:) cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wykonane kartki. Arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina