piątek, 20 sierpnia 2021

Jeszcze jedna komunijna

 Gdzieś mi się zawieruszyła kartka przygotowana na I Komunię Lenki. Znalazłam ją przeglądając zdjęcia. Kartka bez kwiatków z tradycyjnymi symbolami związanymi z Komunią świętą wyciętymi wykrojnikami. Owoc winogronu z maleńkich styropianowych kulek. Kartka opakowana w pudełeczko okienkiem.







Obecnie nie robię już zdjęć białych kartek na białym tle, ponieważ wychodzą szare i za bardzo nie można tego rozjaśnić, bo gubią sie w tle. Nie mam pojęcia o robieniu zdjęć i uczę się na własnych błędach i sama kombinuję. 
Mam jednak nadzieję, że jakoś da się te zdjęcia obejrzeć 😀
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu oraz spokojnego i słonecznego końca wakacji

Alina 

20 komentarzy:

  1. Karteczka cudna!!!
    To prawda, nie łatwo zrobić zdjątka na białym tle, ja od dłuższego czasu używam serwetki lub drewnianych krążków, więc coś tam zawsze wyjdzie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli na takim tle wygląda ślicznie, to już wyobrażam sobie, jak wygląda w rzeczywistości. Podziwiam, jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to i mnie na białym tle tak wychodzi. Nieźle muszę nastawić opcje w aparacie, by jakoś tam to wyglądało. Dlatego też np. makramy robię na czarnym tle, tak i tak. Na białym tle, bo lud lubi jasne foty, ale na czarnym widać detale. :) Tak czy owak, kartka jest naprawdę prześliczna i już wyobraziłam sobie jej naturalne barwy. :) Bardzo podobają mi się te liście, te winogronka, ślicznie to wygląda. :) Pozdrawiam cieplutko, miej przepiękny weekend. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka śliczna, z symbolami na takie okazje uwielbiam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Winogronka wygladaja pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, przestrzenna kartka. Też, podobnie jak Agnieszce, winogrona przyciągnęły moją uwagę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, Alinko, a te winogronka są super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka - winogrono rewelka, przyciągają wzrok, szczególnie po przeczytaniu opisu;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna :) przewaga bieli - super! Pięknie wykończona dosłownie w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka wyszła świetnie, szczególnie te winogrona.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Słono, kartka prześliczna, taka świeża, piękna pamiątka dla Lenki.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic słonego nie napisałam, korektor wie lepiej.:)

      Usuń
  13. Cudna kartka ;) ja robie na jakims kocu czy cos zeby zrobic fajna kartke aczkolwiek ostatnio zaczelam sie zastanawiac nad otapetowaniem 2ch tektur zeby fajnie tlu wychodzilo ;) chociaz akurat u mnie taka straszna kartkowa posucha ostatnio ;x

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina