piątek, 18 czerwca 2021

I Komunia Św. Olka - ProjektScrap#6

Mija kolejny miesiąc, więc czas na przedstawienie karki przygotowanej do zabawy na blogu ProjekScrap.
W tym miesiącu króluje kolor niebieski, więc prezentuję kartkę przygotowaną na I Komunię Świętą Olka. Kartka bardzo podobna do poprzedniej. Tutaj dałam kwiaty z foamiranu, których tam nie było.
Kartka w moim ulubionym ostatnio formacie DL. Papier scrapowy pochodzi z piękniej niebieskiej kolekcji ScrapAndMe - Sapphire days 07. Kwiaty z białego foamiranu wycięte wykrojnikiem Agi C. - Poinsecja oraz niebieskie wycięte z arkusza Sapphire days - kwiaty. Troszkę dodatków i kartka gotowa  










Banerek do czerwcowej zabawy ProjektScrap 2021#6


Zapraszam Was do udziału w zabawie. Możecie też zostać projektantkami - inspiratorkami - TU znajdziecie informacje na ten temat. Ja będę inspirowała Was w sierpniu i już zastanawiam się nad kartką z wykorzystaniem tekturki. 
Pozdrawiam Was serdecznie. Cieplutko już nie mszę bo pogoda tradycyjnie z chłodnej zmieniła sie w tropikalną.
Alina  

23 komentarze:

  1. Śliczna karteczka Alinko :) z niecierpliwością czekam na Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, przepiękna kartka i podoba mi się kształt okienka w pudełeczku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i delikatna karteczka. Super, że Dl-ka ostatnio takze wiecej ich robię :) Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jest :) mnie także urzekła kolekcja Sapphire days - ostatnio kupiłam ją przy okazji różnych papierowych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piękność. Jest urocza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka i wspaniała pamiątka tego pięknego dnia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna! Będzie piękną pamiątką tego ważnego dnia.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna w takich kolorach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka !!! Cudnie ukwiecona ! Bardzo mi się podoba ! Pozdrawiam Lenko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka, te kolory i kompozycja są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna pamiątka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna pamiatka,dziekuje za odwiedziny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Udzielasz wielu wskazówek osobom zainteresowanym tworzeniem takich kartek.
    Piękna jest ta komunijna kartka.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten bukiecik kwiatów. Wspaniale zdobi kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka, bardzo podoba mi się ta kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka, pięknie skomponowana:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudna. Bogato i gustownie ozdobiona. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Ci niewiele trzeba, żeby stworzyć piękną kartkę.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna jest Twoja kartka komunijna w pudełku! Obejrzałam poprzednie kartki ... są tak samo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna kompozycja, śliczne papiery, wzruszające życzenia! Całość pełna smaku i gustu. Brawo!!!😍❤

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina