czwartek, 20 maja 2021

Na ślub z sercem - ProjektScrap#5

 Dzieńdoberek

Od dwóch tygodni nie zajrzałam na bloga. Zresztą nie tylko na bloga.

Czy też tak macie, że jak coś sie dzieje to zawsze wszystko na raz. Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie maratonem. Nie żałuję żadnego ze zdarzeń, ani godzin poświęcanych na klejenie. Wręcz przeciwnie - czuję radość, że udało mi się wywiązać ze wszystkich zadań. 

Sporo moich znajomych ma dzieci lub wnuki idące w tym roku do Komunii. Spokojnie przyjmowałam prośby o wykonanie kartek. Trafiła się też na ślub i tę chciałam wykorzystać w zabawie u Bogusi, bo w tym miesiącu króluje serce. Wszystko sobie dokładnie rozplanowałam ...........

........aż do piątku (7 maja), kiedy to koleżanka zadzwoniła, że dosyć duże zamówienie na 15 czerwca jest na 15 maja 🤔😮

No cóż? Poukładany porządek legł w gruzach. Ale to jeszcze nie koniec - w niedzielę zadzwoniła koleżanka informując mnie, że następny weekend wyjeżdżamy na rękodzielnicze spotkanie. Z koleżankami poznanymi na Forum Wizaż spotkamy się już 12 lat. Od ubiegłej wiosny spotkań praktycznie było. Stęskniłam się za dziewczynami itd. itd., wiec jak tu odmówić?!

I tu muszę przeprosić nasza blogową koleżankę, która zamówiła u mnie dwie kartki a Komunię wnuka. Ja byłam spokojna, bo wiedziałam, że spać nie pójdę, ale kartki zrobię. Ewa jednak zamawiała u mnie kartki po raz pierwszy. Nie znamy się praktycznie, więc nie wie czy jestem słowna czy może nie. Ograniczony czas spowodował, że odkładałam napisanie do niej z dnia na dzień, aż zmartwiona sytuacją sama napisałam do mnie. Ewuniu, wybacz. Mam nadzieje, że z kartek jesteś zadowolona 😊

Rozpisałam się, ale musiałam 😊 Teraz wracam do tematu - serce i kartki na ślub Emilii i Krzysztofa.

Kartka sztalugowa w pudełku. Kwiaty z papieru czerpanego.








Banerek i link do zabawy MAJ - serce

Poszukiwane inspiratorki w zabawie ProjektScrap


Dzisiaj dziękuję Wam już za uwagę. Post długi, ale czułam potrzebę napisania o tym. Cieszę się każdą możliwością wykonania pracy. Wycinacie, komponowanie i klejenie to dla mnie relaks i odskocznia od pracy. Niestety, czasem życie płata nam różne figle  😊
Życzę Wam miłego wiosennego czasu, udanego weekendu i dużo ciepła oraz życzliwych osób wokół.
Pędzę nadrobić zaległości na Waszych blogach

                                                            Alina 😘


28 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka - jak zawsze wypracowana w każdym szczególe.
    Trudno jest, gdy tak wszystkie sprawy się piętrzą i jeszcze terminy niespodziewanie gonią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, i te kwity... śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It is a very beautiful wedding card!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, to miałaś intensywny czas...
    Kartka piękna, bardzo elegancka i ciekawa w tej sztalugowej formie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to czasem w życiu bywa, ważne, że udąło Ci się ze wszystkiego wywiązać :) Karteczka śliczna, piękne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak już jest, że jak cisza to cisza ajak zacznie się dziać to wszystko na raz.;) Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię jak mam taki nawał szycia chociaż brak czasu bo wtedy mam motywację. Kartka jest przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem o czym piszesz Alinko :) Ja mam taki maraton od 2 miesięcy :) Ale dobrze mi z tym :) Piękna praca, sliczne są te kwiatuszki :) Udanego spotkania w scrapowym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, Alinko, te kwiaty są wspaniałe. Oj, tak to już jest, że nagle okazuje się, że trzeba zrobić mnóstwo rzeczy na ten sam termin.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Twoją wenę przy tylu zamówieniach. Kartka dopracowana w każdym szczególe, śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko tak czasem bywa, że nam wpadnie coś nieplanowanego. Ale na takie spotkanie musowo było jechać.
    Kartka niezwykle elegancka w tym pudełeczku. Extra Ci wyszła.
    Podziwiam Cię bardzo za ten spokój bo ja jak mi się tek skumuluje wszystko to najnormalniej zamiast działać wpadam w panikę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka będzie wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko piękna karteczka!!! Dziękuję za udział w mojej zabawie, chociaż miałaś czas wypełniony maksymalnie :) Ja po duzym scrapowanu musiałam nieco odpocząć także od netu a relaksowałam się w ogrodzie (raczej dość ostro pracowałam - całkowita zmiana wyglądu)
    Podrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i dobrze , niech się dzieje. Masz komu tworzyć , a to napędza naszą pasję. Piękne prace. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dokładnie tak samo jak ty, albo cisza i spokój albo dzieje się wszystko naraz ;)
    Kartka prześliczna, szczególnie urzekły mnie kwiatuszki :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancka karteczka :)
    To cudowne uczucie - kiedy nasza pasja staje się czymś "rozchwytywanym" ;) ja także w maju miałam takie przyspieszenie z różnymi prośbami kartkowymi; satysfakcja z wykonanej pracy, z wycinania i wyklejania jest wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna kartka Alinko, będzie piękną pamiątką wyjątkowego dnia.
    Przesyłam uściski i życzę Ci miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka wspaniała, nie mogę się nadziwić ile drobnych ma szczegółów, jak wspaniale te kwiaty wyglądają, mimo, że jaskrawymi barwami "nie krzyczą".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa !! To takie dwie "Zdolne Łapki" do mnie zaklikały !! Piękności !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. To sajgon mialas. Piekna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna ta karteczka:) Oj znam to uczucie gdy wszystko potrzebne na już:) Najważniejsze, że dałaś radę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko spokój nas ratuje. Sama nie lubię jak mi się wszystko na jeden czas kumuluje. Nerwowo się robi. Tak jednak czasem bywa i nic na to nie poradzimy. Grunt, ze wszystko dobrze się skończyło. Karteczka wprost genialna. Bardzo elegancka jak na taką uroczystość przystało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka piękna kartka może zrekompensować młodym niedostatki planów weselnych, wiadomo-pandemia...

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękna kartka! miło taką dostać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alinko! Dopiero dzisiaj przeczytałam Twój post i wyjaśnienia. Nawet czekanie na informację od Ciebie nie podważyło mojego zaufania, ani nie wzbudziło wątpliwości o Twojej rzetelności. Bardziej martwiłam się, że dopadło Cię "to coś" (wiecie co) i nie masz siły aby cokolwiek napisać.
    Napisałabym komentarz zaraz na początku ale też ostatnio zaniedbałam bloga.
    Będzie mi miło, gdy kartki które wykonałaś dla naszego wnuka pokażesz na blogu. Są piękne, starannie wykonane więc warto je udostępnić.
    Zamówienie było pierwszy raz ale nie ostatni. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, znam ten maraton, znam. Cieszę się, że mimo tego całego kurcgalopku udało Ci sie stworzyć tak piękną kartkę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina