poniedziałek, 8 lutego 2021

40 Agnieszka w jesiennych barwach - Projekt Scrap #2

Jesienne barwy, więc brązy i nie tylko. Taką kartkę w jesiennych barwach wykonałam na 40 urodziny Agnieszki. Tyma razem kwiat papierowy, trochę dodatków, rurki skręcone z kartki ze starej książki. Digi-stempel koło z grafiką Agi Borysewicz oraz kartka z kalendarza wykonane w programie Inkscape. Kartka w komplecie z pudełkiem.









Kartkę zgłaszam do zabawy Projekt Scrap, gdzie w lutym królują brązy. 
Zapraszam Was do udziału w zabawie.
Ja wspominam jesień, a tym czasem na dworze króluje najprawdziwsza zima. Taka z dużą ilością śniegu i mrozu. Wczoraj padał u nas śnieg o zabarwieniu różowo-żółtym. Kiedy wyszłam na spacer, myślałam, że mam jakieś omamy wzrokowe. Później okazało się, że śnieg zabarwiony był pyłem znad Sahary. Zima z ciepłym, egzotycznym akcentem? 
Żegnam się więc z Wami zimowo i życzę miłego tygodnia

                                                                                Alina 😘





 


24 komentarze:

  1. Alinko, piękna jesienna kartka, zachwycił mnie słonecznik.
    U mnie też zima.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, piękna kartka powstała na wyzwanie a pewnie i Agnieszka zadowolona :)
    Dziękuję za udział w zabawie i wybierz miesiąc, który byś chciała nam zainspirować - wolne jeszcze są czerwiec, lipiec sierpień a potem październik i grudzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cudna kartka😀A ja mam za niedługo Imieniny to proszę o taką śliczną kartkę?!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Podziwiam harmonijną całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to masz wyjatkowa okazję podziwiać taką nietypową zimę :) Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Jak zwykle podziwiam użycie brązów - świetnie to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda Twoja jesienna karteczka ! Wspaniały pomysł na wykonanie rurek z kartek !Lubię naturalne dodatki do karteczek .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna, kwiat uroczy a rurki mega piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kompozycja i kolorystyka, papierowe rurki świetnie tu pasują, podoba mi się też kartka z kalendarza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jesienna kartka :-) Ogrzewa kolorami w te wyjątkowo zimną pogodę...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie skomponowana karteczka w pięknych barwach :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tym śniegiem, to nie żarty? haha  Kartka jest idealna pod każdym z możliwych względów. Re zwinięte kartki powiedzmy książki, kwiat. Super pomysł z kartką z kalendarza. Bardzo ciekawa, oryginalna i przepiękna kartka. Myślę, że Agnieszka będzie zachwycona po całości. Pozdrawiam Cię serdecznie, tulę mocno. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka! Podoba mi się użycie kartki z kalendarza, a ta kompozycja z kwiatem jest fantastyczna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko wspaniała kartka, mnie szczególnie ujął ten kwiatek i rurki ze starych stron książki. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesienne barwy i jesienny klimat z tymi pożółkłymi rulonikami i "spadającą" niczym liść kartką z kalendarza. Świetna praca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna kartka, piękne kolory i super kartka z kalendarza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zestawienie kolorów:) podoba mi się taki jesienny klimacik:)
    Zaskoczyłaś mnie tym kolorowym śniegiem z pyłem z Sahary :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale. Uwielbiam tę jesienną kolorystykę, może z racji moich urodzin w tym okresie. Kartka jest Przepiękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka i ta kartka z kalendarza jest świetna, kolorystyka taka żywa,po prostu energetyczna jesień.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam ALinko. Kartka rewelacyjna i w brązach niby tak mało popularnych a u Ciebie jest pięknie i elegancko. Pomysł z rurkami rewelacyjny a i ten wielki kwiat mnie urzekł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, świetny jest ten kwiat!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znad Sahary - bardzo dziwne.
    Piękna kartka - lato zimą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina