piątek, 13 listopada 2020

Super Babeczce od Super Babeczki

No tak. Jedną z tych Super Babeczek oczyścicie jestem ja, pisząc nieskromnie   😊
Czasem trzeba sobie poprawić humor. Kartka oczywiście leci do Super Babeczki i mam nadzieję, że się spodoba.  
W tych trudnych dla wszystkich czasach pamiętajcie o swoich bliskich i znajomych, mówcie im, że są cudownie, wspaniali. Podnoście ich na duchu, bo popadamy w stany depresyjne słuchając liczb i doniesień z całego świata objętego Covidem-19. Ludzie nie radzą sobie z otaczającą rzeczywistością. 
Cieszę się, że mam hobby, Was i swój wirtualny świat, który zajmuje moje myśli. Jesteście cudowni. Cieszę się, że jesteście tu ze mną   💖

A to moja kartka dla Super Babeczki. Kartka jest pracą inspiracyjną dla Papelii z jej tekturkami i stemplami.











Ostatnio w Craft Style zakupiłam sobie takie urządzenie uławiające stemplowanie
Jestem zachwycona!!!

Życzę Wam miłego, spokojnego weekendu. 
Do następnego wirtualnego spotkania 
                                                  Alina 

24 komentarze:

  1. Alinko, bardzo podoba mi się Twoja karteczka! świetna jest ta tekturka. Pozdrawiam tym bardziej serdecznie, właśnie sama odczuwam Covida - ja na kwarantannie a małżonek pozytywny. To prawda - dobrze, że mamy ten swój rękodzielniczy świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka:)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka, pięknie wykonana. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, delikatna i kolejny nowy sprzęt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super babeczka zrobiła super karteczkę.
    Trzymaj się, Alinko, wszystko co złe kiedyś przeminie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka pięknie się prezentuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz pomysły na kartki, jakich ja bym nigdy w życiu nie miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka, sama bym nie wpadła na taki pomysł, aby tak ją wykonać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to pod adresem -> https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/11/1234-jesien-z-mojej-wyobrazni.html jest efekt moich malarskich poczynań...
      Przepraszam, że się narzucam, ale w komentarzu pod "zapowiedzią" wyraziłaś chęć zobaczenia efektu końcowego...
      Pozdrawiam raz jeszcze

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za zaproszenie. Obejrzę efekty Twojej pracy.

      Usuń
  9. Super babeczka jest super. Mieć pasję w tych czasach to jest mieć lek na wszystkie złe emocje , które z każdej strony nas otaczają. Miłej niedzieli 🍁🍄☘️🍁🍄☘️🍁🍄☘️

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo super babeczki jesteście wielkie. Piekna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mając pasje, żyje się pełniej i przyjemniej, mamy czym zająć myśli i ręce, odrywamy się dzięki temu od codzienności, bardzo ponurej teraz.
    Super babeczki jesteście, fantastyczna kartka.
    Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka w ciepłych kolorach, śliczne kwiaty i tekturka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka, pięknie skomponowana :) tak, ja też się cieszę, że w tych czasach mam swoje hobby i mogę oderwać myśli od tego co się dzieje dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała praca Alinko :) świetne kwiatuchy :) Sprzęcik do stemplowania tez mam :) / własnej roboty, a raczej Madzi roboty, bo mi taki zrobiła :) Usmiechy posyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje Lenko! Pasja pomaga się odstresować, przetrwać w momentach kryzysu.
    Kartka po prostu SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty też jesteś cudowna i naprawdę super babeczka z Ciebie :D Robisz prześliczne kartki i druga super babeczka na pewno się z tej ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna karteczka, bardzo optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina