poniedziałek, 6 września 2021

Aneta i Wojtek na ślubnym kobiercu

Jakież było moje zdziwienie, gdy porządkując zdjęcia znalazłam kartkę zrobioną prawie dwa lata temu. Najwyższa pora pokazać Wam tę pracę  😀
Kartka wykonana jest z ecru i czerwonego papieru firmy Canson o gramaturze 250g/m2. Do wykończenia użyłam wykrojnikowych elementów i innych dodatków oraz kwiatów z foamiranu. Papier ecru jest lekko ozdobiony stemplem  - pismo i brązowym tuszem. Kartka w komplecie z pudełkiem.
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Cieszę się, że jesteście ze mną, a ja mogę być z Wami. Uczę się od Was i mam nadzieję, że moje posty też czasem kogoś zainspirują.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam spokojnego tygodnia
Alina

27 komentarzy:

  1. Odkryć takie piękno po dwóch latach to wielki skarb. ;) Oczywiście, że inspirujesz, bo ja nie muszę robić kartek, ale inspiruję się i cieszę. Tak, zdecydowanie cieszę się i  chce, byś wiedziała, że mega jestem za Ciebie wdzięczna!!!! Uściski wielgaśne posyłam. :)))))) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki tworzysz, delikatne i eleganckie;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko karteczka jest cudowna, delikatna i pełna elegancji.Piękne kwiaty z foamiranu i śliczna kompozycja:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna elegancka kartka, wszystko przemyślane, a kwiatki są cudne. Zastanawia mnie tylko, czy kartka dotarła do adresatów, skoro znalazłaś ją w szufladzie?:)) Oj, tam, oj, tam, taka czepialska jestem.:))
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, wspaniała kartka, dobrze, że doczekała się prezentacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka i cudnie ukwiecona .Koronkowe serduszko z czerwonymi rameczkami wspaniale ozdobiło Twoją karteczkę .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka full wypas, cudna .Jak ona się schowala , tyle czasu.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle czasu się chowała? :) dobrze, że się znalazła, bo jest superowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też czasami wygrzebię coś co nie pokazywałam. Śliczna , delikatna karteczka. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞💗💗💗💗🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka z piękną kompozycją. Na pewno wiele z nas inspirujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna karteczka. Dopracowana i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jest. Czasami takie odkrycia po latach dają nam wiele radości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna. Kwiaty wyglądają jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieżeś Ty Alinko nam przez te 2 lata tą ślicznotkę chowała? Piękna jest ta kartka, bardzo mi się podoba to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka śliczna i pomysłowa . Czasami tak bywa, że odkrywa się zagubione skarby. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. O, jaka ładna,. Te trójwymierowe kartki są naprawdę szalenie efektowne. Szkoda, że takich nikt nie robił jak ja brałam ślub :.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna, cudna kartka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna Kartka. Dobrze, że się odnalazła, bo szkodaby było, by świat jej nie ujrzał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna kartka. Czyżby Młodzi jej nie dostali? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka, bardzo elegancka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasem nam się ,,schowaja,,takie prace, dobrze że ją odnalazłam bo jest śliczna ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Łap!Piękna 🙂🙂🙂🙂
    Czasami coś się tak zawieruszy ..

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina