niedziela, 24 maja 2020

Łapacz snów

Łapacz snów jest moją kolejną pracą inspiracyjną na blogu Craft Style.
Wykorzystałam gotową tekturkę w kształcie obręczy, którą pomalowałam i ozdobiłam piórami, których w sklepie Craft Style jest bardzo duży wybór.
Sieć, która jest niezbędna w każdym łapaczu koszmarów sennych wyplotłam z kordonka. Jako motyw dekoracyjny użyłam również kwiaty zrobione z foamiranu










Ostatnio zaniedbuję Was troszkę, ale jakoś tak czas mocno mi się skurczył 😊
Staram się nie popadać w apatię, ale czasem dopada mnie taki dziwny stan, w którym nic mi się nie chce. Bardzo bym chciała, żeby ten koszmar wreszcie się skończył i żeby można było spokojnie i normalnie żyć.
Życzę Wam wytrwałości i cierpliwości oraz dużo zdrowia
                                                                    Alina 💖


32 komentarze:

  1. Piękny, wspaniale ozdobiony łapacz, Alinko.
    Kochana, każdy koszmar kiedyś się kończy, nic nie trwa wiecznie, żadne zło. Trudno zdobyć się na cierpliwość w trudnych chwilach, ale potem będą się one wydawały jak odległy sen.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, łapacz jest niesamowity, wygląda wręcz bajecznie! Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, uroczy łapacz. Alinko, wkrótce wszystko wróci do normy, dużo się zmieniło, ale nie wolno się poddawać, 3maj się."))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech łapacz łapie wszystkie smutne myśli.:))

      Usuń
  4. Zabieram się za zrobienie łapacza i zabrać się nie mogę, Twój jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko łapacz jest wspaniały, taki inny, oryginalny, na swój sposób delikatny. Niech łapie smutne myśli i sny :). Buziaki i trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten łapacz snów :D
    Super się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i delikatny ten Twój łapacz snów Alinko! )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny , delikatny. Podoba mi się zastosowanie piórek. Pozdrawiam cieplutko 🌷☘️🌷🌷🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest :) dodatki w bieli są bardzo gustowne! i nie podejrzewałabym, że obręcz to tekturka :)
    Ja także czasem popadam w taką dziwną apatię, też mi jakoś tak dziwnie... ale zawsze przechodzi! Trzymajmy się! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i bardzo delikatny a ile siły w nim drzemie by wszystkie złe sny wyłapać...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe są te łapacze snów.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. The white blooms and feathers give this catcher more stunning!

    Happy Sunday

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny łapacz, cudnie ozdobiony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne w tworzeniu łapacz jest to, że każdy robi swój osobisty i zdobi jak chce:) Świetny jest Twój łapacz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały łapacz, piękne kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny łapacz snów, wypleciona koronka jest prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ozdobiony łapacz :)
    Niech odpędzi nie tylko złe sny ale i złe nastroje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny łapacz snów i wygląda na mało skomplikowany, a za to jaki efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny łaoacz snu stworzylas. Czasu niby więcej,niestety też mi się mało co chce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam łapacze snów. Piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają łapacze snów a ten wyszedl wyjątkowo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Efektowny, delikatny, ładnie ozdobiony. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny łapacz snów. Na pewno "złapie" niejeden sen.
    Chyba każdy z nas powoli ma dosyć tej całej sytuacji. Pocieszające jest to, że pandemia kiedyś musi się skończyć.
    Przytulam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeuroczy, cudny łapacz snów!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna ozdoba wyszła spod Twoich rąk. Jetem oczarowana tym łapaczem snów. :)
    Zdrówka dużo życzę i wewnętrznego spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  26. Łapaczy snow dużo oglądałam, podziwiałam. Twój jest wyjątkowy i taki pięknie inny. Super pomysł Alinko. Tez mam zwolnione tempo i czekam na dni bez wirusa. Będzie dobrze ...bo musi ...już wkrótce. Serdecznie pozdrawiam🌞

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny łapacz snów z misternie wyplecionym środkiem, przy nim będą piękne sny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Łapacz snów w Twoim wykonaniu mnie szczerze oczarował,zwiewny i delikatny :) Pięknie wystrojony w kwiaty i piórka.
    Pozdrawiam słonecznie i dobrego nastroju życzę, trzymaj się dzielnie!:)))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina