piątek, 28 lutego 2020

Kartka na pożegnanie

Ponieważ Ania Soprano żegna się z blogiem Craft Style, postanowiłyśmy na pożegnanie wykonać lift jednej z jej pięknych kartek.
Dlaczego wybrałam pracę Ani?
Już od jakiegoś czasu marzy mi się kolorowanie stempli, a Ania jest w tym temacie mistrzynią. Kiedy Ania przyjechała z warsztatami do Wrocławia, ja niestety nie mogłam tam być. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będzie okazja.
Postanowiłam podjąć próbę sama. W moim sklepie papierniczym nie ma Copiców, ale dostępne są francuskie Graph`it. Zakupiłam niezbędne kolory i zmierzyłam się ze stemplem Papelii - Storczyk. Czy udało mi się? Oceńcie sami.
Oprócz stempla w mojej pracy użyłam również papeliową tekturkę - "Sto lat", którą pomalowałam białym gesso i posypałam brokatem oraz papier z kolekcji opracowanej przez Anię - Kryształy amarantu, wykorzystany przeze mnie wzór znajduje się na drugiej stronie etykiety.








Oryginał - praca inspiracyjna Ani Soprano. Pracę znajdziecie na  blogu - TU


Daleko mi do mistrzostwa Ani, ale jak to mówią: "pierwsze koty za płoty". Na pewno nie poprzestanę na tym jednym stempelku, bo już wiem, że trening czyni mistrza, więc trzeba ćwiczyć.

Na blogu Craft Style znajdziecie jeszcze inne propozycje inspirowane pracą Ani. Poza tym zapraszamy Was do wspólnej zabawy. Może Wy macie ochotę zmierzyć się z tą kartką i przedstawić ją w swojej wersji. Jestem bardzo ciekawa, jakie macie na nią pomysły.
                 
                         Pozdrawiam serdecznie
                                                         Alina 🙂

28 komentarzy:

  1. Alinko piękny lift kartki Ani, pięknie pomalowane storczyki, super :) Bardzo serdecznie gratuluję przygody w DT CRAFT STYLE-PAPELIA :) Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Una tarjeta hermosa !!!
    Felicitaciones
    Saludos cordiales.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest przepięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to pożegnanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie przygotowałaś . Miłego weekendu 💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko nie bądź taka surowa dla siebie, jak dla mnie jest ślicznie!!! I szczerze to Twoja wersja kolorystyczna bardziej mi się podoba :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie skomponowałaś i kartka bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myśle, ze Ania bedzie dumna, bo Twoja kartka jest fantastyczna :) Brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękna. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna karteczka! te kwiatuszki tak dają kolorkiem po oczach, super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, miłe kolorowe pożegnanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie bardzo podoba się właśnie Twoja karteczka. Rewelacyjna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest ta kartka. Sama nie mam talentu do takich robótek ale lubię oglądać i podziwiać prace innych, np. Twoje:-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzostwo Ani bezdyskusyjne, ale prawdę mówiąc Twoja kartka bardziej mi się podoba. Jest bardziej wyrazista i tło lepiej się wpisuje w kolor kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka a pokolorowane kwiatuszki super się na niej prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka rewelacyjna, kwiaty mają piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kartka. Mogę tylko podziwiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyszła Twoja kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka, i Twoja kompozycja bardziej przypadła mi do gustu.
    Kolorowanie to trudna sztuka, ale można się tego nauczyć. Ja zrezygnowałam po jednych warsztatach z Anią Soprano. Trzymam kciuki za Ciebie, bo efekty już zadziwiają! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna cudowna karteczka z ciekawą kompozycją. Brawo Lenko

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina