piątek, 31 stycznia 2020

50-tka Jacka wędkarza

Temat wędkarstwa nie jest mi obcy. Kołowrotki, żyłki, haczyki ........ często leżą koło moich wykrojników i papierków. Dzięki temu rozumiemy się nawzajem i szanujemy swoje pasje.
Tym razem pobawiłam się troszkę farbami akwarelowymi i samodzielnie przygotowałam tło.
Grafika kiedyś znaleziona w internecie. Marzy mi się kolorowanie stempli i jestem coraz bliżej podjęcia próby. Oczywiście wykrojniki też miały swój udział.
Wszystko posklejane, zapakowane w kopertę przewiązaną sznurkiem i kartka może powędrować do jubilata   😊

Troszkę mniej mnie będzie w najbliższym czasie w blogowym świecie, bo zaczynamy kapitalny remont kuchni. W wolnej chwili napiszę o tym i pochwalę się postępami prac.
Przyznam się Wam, że zmęczyłam się remontem zanim się na dobre zaczął. Nie wiedziałam, że wybieranie sprzętów może być takie trudne. Za dużo tego wszystkiego na rynku, a jakość mimo dosyć wysokich cen pozostawia wiele do życzenia. Czy dobrze wybraliśmy? Okaże się podczas  użytkowania.
Dzisiaj pozdrawiam serdecznie
                                                            Alina 

25 komentarzy:

  1. Ostatnio myślę o tag cię dla wędkarza, dlatego z ciekawości zamknęłam do Ciebie. Kartka zrobiona z humorem szkoda ze nie ma takiego wzoru na haft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoła kartka, pewnie dla wesołego wędkarza. :)
    Super jest. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka adekwatna do jubilata . Jest śliczna i pomysłowa . Udanego weekendu 💗 💗💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko kartka bardzo pomysłowa i te kolorki rewelacja .
    Udanego remontu 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna!!! Malowane fale wyszły wspaniale, a pomysł z tagami na wędce jest po prostu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, kartka jest rewelacyjna. Bardzo podoba mi się użycie akwareli i tagi złowione na wędkę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak jak u mnie ,czasami na haczyk złapie się kolorowa wstążka bo miejscem do pracy trzeba się dzielić.Wspaniała bardzo wesoła karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała i świetna pamiątka dla wędkarza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna kartka! Świetna dla zapalonego wędkarza!
    Powodzenia z remontem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, życzę powodzenia z remontem. Będziecie mieć przez jakiś czas utrudnienie w życiu codziennym, a później mnóstwo sprzątania, ale piękna, nowa kuchnia wszystko wynagrodzi :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka! Jubilat na pewno będzie zachwycony. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna ta kartka, taka wesoła.
    Udanego remontu życzę i oczywiście przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Alinko bomba. Radosna z poczuciem humoru kartka na pewno się spodoba. Życzę cierpliwości podczas remontu. Kuchnia to ciężka sprawa, ale dasz radę i będziesz zadowolona. Trzymam kciuki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia w remoncie, oby jak najmniej nerwów przy nim było.
    Karteczka jest prześliczna, jakie piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna karteczka :) bardzo energetyczna, ma wyraziste kolorki :)
    Ja mam remont całego domu - urządzamy wszystko od zera, także wiem, jakie to trudne i czasochłonne jeśli chodzi o wybór sprzętów, mebli, kolorów itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super praca, bardzo pomysłowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kartka! Idealna :) Trzymam kciuki za remont ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie osobiste kartki sa najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna spersonalizowana karteczka:)
    To udanego remontu życzę i czekam na wieści z frontu;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna zabawna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna i pomysłowa karteczka, fantastycznie znalazłaś się w temacie wędkowania:)
    Alinko remonty wszelakie to duże wyzwanie dla wszystkich...niestety. Szybko przetrwasz ten trudny czas i bedziesz się cieszyć piękna kuchnią,czego Ci oczywiśie życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka superaśna! Miałam nadzieję, że się spotkamy podczas 18 DWC, ale po przeczytaniu posta, wiem, co Cię zatrzymało w domciu. Szybkiego ogarnięcia mieszkania po remoncie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem, co się podziało, chyba ktoś się podszył pod moje konto, bo musiałam otworzyć inna przeglądarkę, abyś wiedziała Alinko od kogo ten komentarz. Kartka superaśna! Miałam nadzieję, że się spotkamy podczas 18 DWC, ale po przeczytaniu posta, wiem, co Cię zatrzymało w domciu. Szybkiego ogarnięcia mieszkania po remoncie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna, oryginalna kartka, bardzo mi się podoba :) Kuchnia będzie teraz najbardziej ulubionym miejscem zobaczysz, też tak miałam po remoncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna praca, wspaniale ozdobiona😍

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina